Logowanie

KOMPENDIUM MBA

Flagowy Program Rozwojowej, Rzeczywiście Praktycznej Edukacji Biznesowej w Polsce

Kompendium MBA™​ – to 6-dniowy program pomagający między innymi Kadrze Zarządzającej wykorzystać potencjał pracowników i sprawić, aby ludziom chciało się chcieć.

Jest to źródło najnowocześniejszej, praktycznej wiedzy, pomagającej zmienić paradygmat, zapoczątkować inny sposób myślenia, zrozumieć dynamikę zmian na rynku, wykorzystać potencjał pracowników i sprawić, aby ludziom się chciało chcieć.

Co dla Ciebie z tego wynika?

Jeżeli:

  • odczuwasz brak konkretnej strategii konkurowania na rynku,
  • Twój zespół nie angażuje się w pracę w takim stopniu, jak byś tego chciał,
  • zbyt duża rotacja pracowników utrudnia Wam sprawne działanie i obniża wydajność pracy,
  • Ty jako Szef – jesteś przeciążony; nie masz czasu, masz za dużo spraw na głowie i jesteś zabiegany.


Koniecznie przeczytaj tę stronę do samego końca, ponieważ żadne słowo nie pada tutaj przypadkowo.

„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”

Albert Einstein

Kompendium MBA™​ to program, który zmienia sposób myślenia, a przede wszystkim ma ogromne przełożenie na praktykę biznesową. 6 dni edukacyjnych odbywa się w odpowiednich odstępach czasu, aby rzeczywiście wdrożyć zdobytą wiedzę w życie. Każdy zjazd to realna praca nad aktualnymi przykładami z codziennych sytuacji szefów, dyrektorów, menedżerów, członków zarządów i właścicieli firm. Dzięki zdobytej wiedzy:
  • nauczysz się wzmacniać parametry biznesowe (marża/zysk/udział w rynku),
  • uruchomisz pełny potencjał ludzi w Twoim zespole,
  • zadbasz o bezpieczeństwo działań firmy na przyszłość,
  • zachowasz spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu,
  • osiągniesz wyższy poziom komfortu życia,
  • nauczysz się skutecznie zarządzać sobą, zespołami i firmą.

JAKI JEST PROGRAM KOMPENDIUM MBA?

Dzień 1

  • Definiowanie własnych oraz cudzych paradygmatów.
  • Przedstawienie obszarów słabości zarządzania w firmach.
  • Analiza zmian w otoczeniu biznesowym – nowa normalność, globalizacja, chaos, nowe pokolenia.
  • Metody budowania bezpieczeństwa oraz przewagi konkurencyjnej.
  • Wdrożenie trzech kompetencji menedżerskich: Myślenie nielinearne, Potrójne Prawo Pareto, business agility.
  • Przedstawienie procesu funkcjonowania ludzkiego mózgu w odniesieniu do komunikacji z drugim człowiekiem.
  • Stosowanie Mechanizmu Akceptacji oraz komunikacji nieantagonizującej.
  • Wprowadzenie narzędzi systemowego, świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
  • Zdefiniowanie ludzkich barier do akceptacji zmian.
  • Zastosowanie proaktywnego modelu przeprowadzania pracowników przez zmiany.
  • Skuteczne uruchamianie potencjału ludzi w firmie.
  • Etapy zarządzania „dołkiem” i motywacją.
  • Zarządzanie partycypacyjne – OSIĄGANIE CELÓW organizacji POPRZEZ ludzi oraz WRAZ z ludźmi.
  • Skuteczne optymalizowanie ograniczonych zasobów.
  • Myślenie i Działanie Systemowe (MiDS) – świadome działanie w oparciu o wiedzę, analizę i konsekwencję.
  • Rozwój umiejętności myślenia strategicznego.
  • Analiza symptomów i przyczyn braku delegowania lub niewłaściwego delegowania.
  • Zastosowanie 6 poziomów delegowania zadań.
  • Wdrożenie 4-stopniowej zasady zarządzania w kryzysie.

Dzień 2

  • Zobrazowanie kwintesencji pracy menedżera.
  • Analiza trzech obszarów pracy menedżera (koła Adair).
  • Test Bahama – praca nad wzmocnieniem bezpieczeństwa firmy oraz swojego (budowanie niezależnego „systemu” + zastępców).
  • Prawo Pareto oraz Potrójne Prawo Pareto w praktycznym zastosowaniu.
  • Indywidualna analiza pięciu kluczowych aspektów zarządzania.
  • Optymalne wykorzystanie ograniczonych zasobów firmy.
  • Rozwój postawy proaktywnej.
  • Systemowe przewidywanie zmian w zewnętrznym otoczeniu biznesowym oraz wewnątrz firmy.
  • Zastosowanie 10 narzędzi świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
  • Przedstawienie na czym bazuje skuteczność menedżera.
  • Choroby menedżerskie – TEST.
  • Zastosowanie 5 rodzajów mocy sprawczej.
  • Pokora menedżerska + Inteligencja Emocjonalna – TEST.
  • Analiza struktur organizacyjnych.
  • Ćwiczenie skutecznej komunikacji menedżerskiej.

2,5 tygodnia

PRZERWY

 

Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.

Dzień 3

  • Omówienie, co się wydarzyło w trakcie 2,5 tygodnia przerwy.
  • Umiejętne stosowanie feedbacku, celem podnoszenia skuteczności i wydajności podopiecznych.
  • Praktyczne zastosowanie 4 teorii motywacji (ćwiczenia).
  • Prawidłowe „kontrolowanie” w nowoczesnym zarządzaniu.
  • Motyw i motywacja oraz ich wpływ na efektywność pracy.
  • Stosowanie „pochwały motywującej” oraz „reprymendy motywującej” (ćwiczenia).

Dzień 4

  • Definiowanie priorytetów lidera.
  • Osiąganie Produktywności (P) poprzez koncentrację na Potencjale Produkcyjnym (PP) .
  • Ustalanie i wdrażanie priorytetów.
  • Wdrożenie systemu Skutecznego Zarządzania Czasem.
  • Zasady planowania dnia (ćwiczenie) .
  • Wdrożenie zasad produktywnych spotkań
  • Różnice w działania pomiędzy liderem a menedżerem
  • Model przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda
  • Skuteczne budowanie i przewodzenie zespołowi
  • Zastosowanie różnych styli zarządzania w zależności od fazy budowania zespołu
  • Przedstawienie typów osobowości negatywnie wpływających na produktywność.
  • Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika oraz sytuacji.

2,5 tygodnia

PRZERWY

 

Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.

Dzień 5

  • Omówienie, co się wydarzyło w trakcie 2,5 tygodnia przerwy.
  • Analiza gradacji motywów przed i po zatrudnieniu się.
  • Zastosowanie motywacji pozafinansowej.
  • Systemowe podejście do procesu rekrutacji, selekcji i wdrażania nowego pracownika.
  • Rola działu HR w osiąganiu przewagi konkurencyjnej firmy.
  • Sposoby sprawdzania rzeczywistych kompetencji pracownika.
  • Zastosowanie 4 elementów skutecznego wdrażania pracownika.
  • Analiza typowych błędów w trakcie rekrutacji i wdrażania.
  • Wprowadzenie okresowych spotkań ewaluacyjnych.
  • Zasady spotkania korygującego i zwalnianie pracowników.
  • Wdrożenie strategii zarządzania konfliktami w zespole.
  • Proaktywne wprowadzanie zasad komunikacji i współpracy zespołu.

Dzień 6

  • Analiza „Pochwały lenistwa” .
  • Przedstawienie jakie zachowania menedżera silnie wpływają na motywację i kompetencje podwładnych.
  • Analiza fragmentów filmu „Parszywa 12” w odniesieniu do zdobytej wiedzy menedżerskiej.
  • Przedstawienie nowoczesnych modeli sprzedaży (Sprzedaż transformacyjna, IV Generacja Sprzedaży, V Generacja Sprzedaży).
  • Podsumowanie kluczowych konceptów programu Kompendium MBA.

UWAGA: Celem maksymalnej praktyczności zajęć, obowiązuje limit 16 uczestników na każdym warsztacie.

POZNAJ OPINIE WYBRANYCH UCZESTNIKÓW:

Zobacz więcej opinii >>>

LARIS

MOSTVA

BORIMEX

STANDO

BORKOMET

KOFEA

* UWAGA: Celem maksymalnej praktyczności zajęć, obowiązuje limit 16 uczestników na każdym warsztacie

INWESTYCJA

Uczestnictwo pierwszej osoby z Organizacji: 5 600 PLN + VAT

Uczestnictwo drugiej i trzeciej osoby z tej samej Organizacji 5 100 PLN + VAT za każdą osobę.

Jeżeli firma zapisuje więcej niż trzy osoby na jeden termin, prosimy o kontakt z naszym biurem:

Zaliczka wynosi 1.300 PLN + VAT za każdą osobę.
Pozostałą kwotę należy uregulować do terminu drugiego zjazdu warsztatów.

DODATKOWE INFORMACJE

Opłata obejmuje:

  • udział w sześciu dniach warsztatowych,
  • materiały dydaktyczne,
  • indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • bufet szkoleniowy (przerwy kawowe i obiad).

Opłata nie obejmuje:

  • Nocleg

Liczba godzin szkolenia

  • 48 godzin (6 dni po 8 godzin)

Miejsce

  • Warszawa

Maksymalna liczba uczestników

  • 16 osób

Prowadzący

Krzysztof Sarnecki

Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.

Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.

Tomasz Zambrzycki

Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.

Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.

Robert Noworolski

Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.

KALENDARIUM KOMPENDIUM MBA™​

październik 2020

20paźSzkolenie całodniowe21MBA Edycja 84WarszawaZapisz się na wydarzenie

grudzień 2020

15gruSzkolenie całodniowe16MBA Edycja 85WarszawaZapisz się na wydarzenie

Kontakt

Aby zadać pytanie odnośnie tego szkolenia napisz lub zadzwoń do nas:

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Notatki

Fundamentem jest nieantagonizująca komunikacja z drugim człowiekiem.

Podczas Kompendium MBA uczymy tego, co jest Ci faktycznie potrzebne, abyś wspólnie ze swoim zespołem potrafił zachować spokój oraz osiągać efektywnie zarządzać sobą, zespołami i firmą oraz zachować spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu.

rozumienie mechanizmów socjologiczne, społeczne, biznesowe.

Fundamentem jest komunikacja z drugim człowiekiem (W związku ze zmianami pokoleniowymi, a co za tym idzie zmiana systemu wartości, stylu życia).

2 dni, potem 3-4 tygodnie przerwy na wdrożenie w życie i znów MBA. Wszystko po to, abyś dokładnie wiedział:

  • CO KONKRETNEGO ZROBIĆ, GDY… w Twojej organizacji wydarzy się problem zarządczy lub menedżerski
  • JAK TO ZROBIĆ, ABY… osiągnąć najlepszy rezultat.

 

Kompendium MBA to program niezwykle praktyczny, prowadzony przez zawodowych doradców biznesowych. Każdy konsultant QUEST Change Managers posiada kilkunastoletnie lub kilkudziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu swoimi firmami oraz wielomilionowymi biznesami klientów.

top
X