KOMPENDIUM MBA
Flagowy Program Rozwojowej, Rzeczywiście Praktycznej Edukacji Biznesowej w Polsce
Kompendium MBA™ – to 6-dniowy program pomagający między innymi Kadrze Zarządzającej wykorzystać potencjał pracowników i sprawić, aby ludziom chciało się chcieć.
Jest to źródło najnowocześniejszej, praktycznej wiedzy, pomagającej zmienić paradygmat, zapoczątkować inny sposób myślenia, zrozumieć dynamikę zmian na rynku, wykorzystać potencjał pracowników i sprawić, aby ludziom się chciało chcieć.
Co dla Ciebie z tego wynika?
Jeżeli:
- odczuwasz brak konkretnej strategii konkurowania na rynku,
- Twój zespół nie angażuje się w pracę w takim stopniu, jak byś tego chciał,
- zbyt duża rotacja pracowników utrudnia Wam sprawne działanie i obniża wydajność pracy,
- Ty jako Szef – jesteś przeciążony; nie masz czasu, masz za dużo spraw na głowie i jesteś zabiegany.
Koniecznie przeczytaj tę stronę do samego końca, ponieważ żadne słowo nie pada tutaj przypadkowo.
„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”
Albert Einstein
- nauczysz się wzmacniać parametry biznesowe (marża/zysk/udział w rynku),
- uruchomisz pełny potencjał ludzi w Twoim zespole,
- zadbasz o bezpieczeństwo działań firmy na przyszłość,
- zachowasz spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu,
- osiągniesz wyższy poziom komfortu życia,
- nauczysz się skutecznie zarządzać sobą, zespołami i firmą.
JAKI JEST PROGRAM KOMPENDIUM MBA?
Dzień 1
- Definiowanie własnych oraz cudzych paradygmatów.
- Przedstawienie obszarów słabości zarządzania w firmach.
- Analiza zmian w otoczeniu biznesowym – nowa normalność, globalizacja, chaos, nowe pokolenia.
- Metody budowania bezpieczeństwa oraz przewagi konkurencyjnej.
- Wdrożenie trzech kompetencji menedżerskich: Myślenie nielinearne, Potrójne Prawo Pareto, business agility.
- Przedstawienie procesu funkcjonowania ludzkiego mózgu w odniesieniu do komunikacji z drugim człowiekiem.
- Stosowanie Mechanizmu Akceptacji oraz komunikacji nieantagonizującej.
- Wprowadzenie narzędzi systemowego, świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
- Zdefiniowanie ludzkich barier do akceptacji zmian.
- Zastosowanie proaktywnego modelu przeprowadzania pracowników przez zmiany.
- Skuteczne uruchamianie potencjału ludzi w firmie.
- Etapy zarządzania „dołkiem” i motywacją.
- Zarządzanie partycypacyjne – OSIĄGANIE CELÓW organizacji POPRZEZ ludzi oraz WRAZ z ludźmi.
- Skuteczne optymalizowanie ograniczonych zasobów.
- Myślenie i Działanie Systemowe (MiDS) – świadome działanie w oparciu o wiedzę, analizę i konsekwencję.
- Rozwój umiejętności myślenia strategicznego.
- Analiza symptomów i przyczyn braku delegowania lub niewłaściwego delegowania.
- Zastosowanie 6 poziomów delegowania zadań.
- Wdrożenie 4-stopniowej zasady zarządzania w kryzysie.
Dzień 2
- Zobrazowanie kwintesencji pracy menedżera.
- Analiza trzech obszarów pracy menedżera (koła Adair).
- Test Bahama – praca nad wzmocnieniem bezpieczeństwa firmy oraz swojego (budowanie niezależnego „systemu” + zastępców).
- Prawo Pareto oraz Potrójne Prawo Pareto w praktycznym zastosowaniu.
- Indywidualna analiza pięciu kluczowych aspektów zarządzania.
- Optymalne wykorzystanie ograniczonych zasobów firmy.
- Rozwój postawy proaktywnej.
- Systemowe przewidywanie zmian w zewnętrznym otoczeniu biznesowym oraz wewnątrz firmy.
- Zastosowanie 10 narzędzi świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
- Przedstawienie na czym bazuje skuteczność menedżera.
- Choroby menedżerskie – TEST.
- Zastosowanie 5 rodzajów mocy sprawczej.
- Pokora menedżerska + Inteligencja Emocjonalna – TEST.
- Analiza struktur organizacyjnych.
- Ćwiczenie skutecznej komunikacji menedżerskiej.
2,5 tygodnia
PRZERWY
Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.
Dzień 3
- Omówienie, co się wydarzyło w trakcie 2,5 tygodnia przerwy.
- Umiejętne stosowanie feedbacku, celem podnoszenia skuteczności i wydajności podopiecznych.
- Praktyczne zastosowanie 4 teorii motywacji (ćwiczenia).
- Prawidłowe „kontrolowanie” w nowoczesnym zarządzaniu.
- Motyw i motywacja oraz ich wpływ na efektywność pracy.
- Stosowanie „pochwały motywującej” oraz „reprymendy motywującej” (ćwiczenia).
Dzień 4
- Definiowanie priorytetów lidera.
- Osiąganie Produktywności (P) poprzez koncentrację na Potencjale Produkcyjnym (PP) .
- Ustalanie i wdrażanie priorytetów.
- Wdrożenie systemu Skutecznego Zarządzania Czasem.
- Zasady planowania dnia (ćwiczenie) .
- Wdrożenie zasad produktywnych spotkań
- Różnice w działania pomiędzy liderem a menedżerem
- Model przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda
- Skuteczne budowanie i przewodzenie zespołowi
- Zastosowanie różnych styli zarządzania w zależności od fazy budowania zespołu
- Przedstawienie typów osobowości negatywnie wpływających na produktywność.
- Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika oraz sytuacji.
2,5 tygodnia
PRZERWY
Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.
Dzień 5
- Omówienie, co się wydarzyło w trakcie 2,5 tygodnia przerwy.
- Analiza gradacji motywów przed i po zatrudnieniu się.
- Zastosowanie motywacji pozafinansowej.
- Systemowe podejście do procesu rekrutacji, selekcji i wdrażania nowego pracownika.
- Rola działu HR w osiąganiu przewagi konkurencyjnej firmy.
- Sposoby sprawdzania rzeczywistych kompetencji pracownika.
- Zastosowanie 4 elementów skutecznego wdrażania pracownika.
- Analiza typowych błędów w trakcie rekrutacji i wdrażania.
- Wprowadzenie okresowych spotkań ewaluacyjnych.
- Zasady spotkania korygującego i zwalnianie pracowników.
- Wdrożenie strategii zarządzania konfliktami w zespole.
- Proaktywne wprowadzanie zasad komunikacji i współpracy zespołu.
Dzień 6
- Analiza „Pochwały lenistwa” .
- Przedstawienie jakie zachowania menedżera silnie wpływają na motywację i kompetencje podwładnych.
- Analiza fragmentów filmu „Parszywa 12” w odniesieniu do zdobytej wiedzy menedżerskiej.
- Przedstawienie nowoczesnych modeli sprzedaży (Sprzedaż transformacyjna, IV Generacja Sprzedaży, V Generacja Sprzedaży).
- Podsumowanie kluczowych konceptów programu Kompendium MBA.
UWAGA: Celem maksymalnej praktyczności zajęć, obowiązuje limit 16 uczestników na każdym warsztacie.
POZNAJ OPINIE WYBRANYCH UCZESTNIKÓW:
Zobacz więcej opinii >>>
LARIS
MOSTVA
BORIMEX
STANDO
BORKOMET
KOFEA
INWESTYCJA
Uczestnictwo pierwszej osoby z Organizacji: 5 600 PLN + VAT
Uczestnictwo drugiej i trzeciej osoby z tej samej Organizacji 5 100 PLN + VAT za każdą osobę.
Jeżeli firma zapisuje więcej niż trzy osoby na jeden termin, prosimy o kontakt z naszym biurem:
Zaliczka wynosi 1.300 PLN + VAT za każdą osobę.
Pozostałą kwotę należy uregulować do terminu drugiego zjazdu warsztatów.
DODATKOWE INFORMACJE
Opłata obejmuje:
- udział w sześciu dniach warsztatowych,
- materiały dydaktyczne,
- indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- bufet szkoleniowy (przerwy kawowe i obiad).
Opłata nie obejmuje:
- Nocleg
Liczba godzin szkolenia
- 48 godzin (6 dni po 8 godzin)
Miejsce
- Warszawa
Prowadzący
Krzysztof Sarnecki
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.
Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.
Tomasz Zambrzycki
Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.
Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.
Robert Noworolski
Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.

KALENDARIUM KOMPENDIUM MBA™
Na ten moment nie mamy zaplanowanego szkolenia z tego programu. Sprawdź kalendarz wkrótce lub skontaktuj się z nami na kontakt@questcm.pl.
Kontakt
Aby zadać pytanie odnośnie tego szkolenia napisz lub zadzwoń do nas:
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Notatki
Fundamentem jest nieantagonizująca komunikacja z drugim człowiekiem.
Podczas Kompendium MBA uczymy tego, co jest Ci faktycznie potrzebne, abyś wspólnie ze swoim zespołem potrafił zachować spokój oraz osiągać efektywnie zarządzać sobą, zespołami i firmą oraz zachować spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu.
rozumienie mechanizmów socjologiczne, społeczne, biznesowe.
Fundamentem jest komunikacja z drugim człowiekiem (W związku ze zmianami pokoleniowymi, a co za tym idzie zmiana systemu wartości, stylu życia).
2 dni, potem 3-4 tygodnie przerwy na wdrożenie w życie i znów MBA. Wszystko po to, abyś dokładnie wiedział:
- CO KONKRETNEGO ZROBIĆ, GDY… w Twojej organizacji wydarzy się problem zarządczy lub menedżerski
- JAK TO ZROBIĆ, ABY… osiągnąć najlepszy rezultat.
Kompendium MBA to program niezwykle praktyczny, prowadzony przez zawodowych doradców biznesowych. Każdy konsultant QUEST Change Managers posiada kilkunastoletnie lub kilkudziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu swoimi firmami oraz wielomilionowymi biznesami klientów.