Logowanie

KOMPENDIUM MBA

Flagowy Program Rozwojowej, Rzeczywiście Praktycznej Edukacji Biznesowej w Polsce

Kompendium MBA™​ – to 6-dniowy program pomagający między innymi Kadrze Zarządzającej wykorzystać potencjał pracowników i sprawić, aby ludziom chciało się chcieć.

Jest to źródło najnowocześniejszej, praktycznej wiedzy, pomagającej zmienić paradygmat, zapoczątkować inny sposób myślenia, zrozumieć dynamikę zmian na rynku, wykorzystać potencjał pracowników i sprawić, aby ludziom się chciało chcieć.

Co dla Ciebie z tego wynika?

Jeżeli:

  • odczuwasz brak konkretnej strategii konkurowania na rynku,
  • Twój zespół nie angażuje się w pracę w takim stopniu, jak byś tego chciał,
  • zbyt duża rotacja pracowników utrudnia Wam sprawne działanie i obniża wydajność pracy,
  • Ty jako Szef – jesteś przeciążony; nie masz czasu, masz za dużo spraw na głowie i jesteś zabiegany.


Koniecznie przeczytaj tę stronę do samego końca, ponieważ żadne słowo nie pada tutaj przypadkowo.

„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”

Albert Einstein

Kompendium MBA™​ to program, który zmienia sposób myślenia, a przede wszystkim ma ogromne przełożenie na praktykę biznesową. 6 dni edukacyjnych odbywa się w odpowiednich odstępach czasu, aby rzeczywiście wdrożyć zdobytą wiedzę w życie. Każdy zjazd to realna praca nad aktualnymi przykładami z codziennych sytuacji szefów, dyrektorów, menedżerów, członków zarządów i właścicieli firm. Dzięki zdobytej wiedzy:
  • nauczysz się wzmacniać parametry biznesowe (marża/zysk/udział w rynku),
  • uruchomisz pełny potencjał ludzi w Twoim zespole,
  • zadbasz o bezpieczeństwo działań firmy na przyszłość,
  • zachowasz spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu,
  • osiągniesz wyższy poziom komfortu życia,
  • nauczysz się skutecznie zarządzać sobą, zespołami i firmą.

JAKI JEST PROGRAM KOMPENDIUM MBA?

Dzień 1

  • Definiowanie własnych oraz cudzych paradygmatów.
  • Przedstawienie obszarów słabości zarządzania w firmach.
  • Analiza zmian w otoczeniu biznesowym – nowa normalność, globalizacja, chaos, nowe pokolenia.
  • Metody budowania bezpieczeństwa oraz przewagi konkurencyjnej.
  • Wdrożenie trzech kompetencji menedżerskich: Myślenie nielinearne, Potrójne Prawo Pareto, business agility.
  • Przedstawienie procesu funkcjonowania ludzkiego mózgu w odniesieniu do komunikacji z drugim człowiekiem.
  • Stosowanie Mechanizmu Akceptacji oraz komunikacji nieantagonizującej.
  • Wprowadzenie narzędzi systemowego, świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
  • Zdefiniowanie ludzkich barier do akceptacji zmian.
  • Zastosowanie proaktywnego modelu przeprowadzania pracowników przez zmiany.
  • Skuteczne uruchamianie potencjału ludzi w firmie.
  • Etapy zarządzania „dołkiem” i motywacją.
  • Zarządzanie partycypacyjne – OSIĄGANIE CELÓW organizacji POPRZEZ ludzi oraz WRAZ z ludźmi.
  • Skuteczne optymalizowanie ograniczonych zasobów.
  • Myślenie i Działanie Systemowe (MiDS) – świadome działanie w oparciu o wiedzę, analizę i konsekwencję.
  • Rozwój umiejętności myślenia strategicznego.
  • Analiza symptomów i przyczyn braku delegowania lub niewłaściwego delegowania.
  • Zastosowanie 6 poziomów delegowania zadań.
  • Wdrożenie 4-stopniowej zasady zarządzania w kryzysie.

Dzień 2

  • Zobrazowanie kwintesencji pracy menedżera.
  • Analiza trzech obszarów pracy menedżera (koła Adair).
  • Test Bahama – praca nad wzmocnieniem bezpieczeństwa firmy oraz swojego (budowanie niezależnego „systemu” + zastępców).
  • Prawo Pareto oraz Potrójne Prawo Pareto w praktycznym zastosowaniu.
  • Indywidualna analiza pięciu kluczowych aspektów zarządzania.
  • Optymalne wykorzystanie ograniczonych zasobów firmy.
  • Rozwój postawy proaktywnej.
  • Systemowe przewidywanie zmian w zewnętrznym otoczeniu biznesowym oraz wewnątrz firmy.
  • Zastosowanie 10 narzędzi świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
  • Przedstawienie na czym bazuje skuteczność menedżera.
  • Choroby menedżerskie – TEST.
  • Zastosowanie 5 rodzajów mocy sprawczej.
  • Pokora menedżerska + Inteligencja Emocjonalna – TEST.
  • Analiza struktur organizacyjnych.
  • Ćwiczenie skutecznej komunikacji menedżerskiej.

2,5 tygodnia

PRZERWY

 

Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.

Dzień 3

  • Omówienie, co się wydarzyło w trakcie 2,5 tygodnia przerwy.
  • Umiejętne stosowanie feedbacku, celem podnoszenia skuteczności i wydajności podopiecznych.
  • Praktyczne zastosowanie 4 teorii motywacji (ćwiczenia).
  • Prawidłowe „kontrolowanie” w nowoczesnym zarządzaniu.
  • Motyw i motywacja oraz ich wpływ na efektywność pracy.
  • Stosowanie „pochwały motywującej” oraz „reprymendy motywującej” (ćwiczenia).

Dzień 4

  • Definiowanie priorytetów lidera.
  • Osiąganie Produktywności (P) poprzez koncentrację na Potencjale Produkcyjnym (PP) .
  • Ustalanie i wdrażanie priorytetów.
  • Wdrożenie systemu Skutecznego Zarządzania Czasem.
  • Zasady planowania dnia (ćwiczenie) .
  • Wdrożenie zasad produktywnych spotkań
  • Różnice w działania pomiędzy liderem a menedżerem
  • Model przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda
  • Skuteczne budowanie i przewodzenie zespołowi
  • Zastosowanie różnych styli zarządzania w zależności od fazy budowania zespołu
  • Przedstawienie typów osobowości negatywnie wpływających na produktywność.
  • Dostosowanie stylu zarządzania do typu pracownika oraz sytuacji.

2,5 tygodnia

PRZERWY

 

Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.

Dzień 5

  • Omówienie, co się wydarzyło w trakcie 2,5 tygodnia przerwy.
  • Analiza gradacji motywów przed i po zatrudnieniu się.
  • Zastosowanie motywacji pozafinansowej.
  • Systemowe podejście do procesu rekrutacji, selekcji i wdrażania nowego pracownika.
  • Rola działu HR w osiąganiu przewagi konkurencyjnej firmy.
  • Sposoby sprawdzania rzeczywistych kompetencji pracownika.
  • Zastosowanie 4 elementów skutecznego wdrażania pracownika.
  • Analiza typowych błędów w trakcie rekrutacji i wdrażania.
  • Wprowadzenie okresowych spotkań ewaluacyjnych.
  • Zasady spotkania korygującego i zwalnianie pracowników.
  • Wdrożenie strategii zarządzania konfliktami w zespole.
  • Proaktywne wprowadzanie zasad komunikacji i współpracy zespołu.

Dzień 6

  • Analiza „Pochwały lenistwa” .
  • Przedstawienie jakie zachowania menedżera silnie wpływają na motywację i kompetencje podwładnych.
  • Analiza fragmentów filmu „Parszywa 12” w odniesieniu do zdobytej wiedzy menedżerskiej.
  • Przedstawienie nowoczesnych modeli sprzedaży (Sprzedaż transformacyjna, IV Generacja Sprzedaży, V Generacja Sprzedaży).
  • Podsumowanie kluczowych konceptów programu Kompendium MBA.

UWAGA: Celem maksymalnej praktyczności zajęć, obowiązuje limit 16 uczestników na każdym warsztacie.

POZNAJ OPINIE WYBRANYCH UCZESTNIKÓW:

Zobacz więcej opinii >>>

LARIS

MOSTVA

BORIMEX

STANDO

BORKOMET

KOFEA

* UWAGA: Celem maksymalnej praktyczności zajęć, obowiązuje limit 16 uczestników na każdym warsztacie

INWESTYCJA

Uczestnictwo pierwszej osoby z Organizacji: 5 600 PLN + VAT

Uczestnictwo drugiej i trzeciej osoby z tej samej Organizacji 5 100 PLN + VAT za każdą osobę.

Jeżeli firma zapisuje więcej niż trzy osoby na jeden termin, prosimy o kontakt z naszym biurem:

Zaliczka wynosi 1.300 PLN + VAT za każdą osobę.
Pozostałą kwotę należy uregulować do terminu drugiego zjazdu warsztatów.

DODATKOWE INFORMACJE

Opłata obejmuje:

  • udział w sześciu dniach warsztatowych,
  • materiały dydaktyczne,
  • indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • bufet szkoleniowy (przerwy kawowe i obiad).

Opłata nie obejmuje:

  • Nocleg

Liczba godzin szkolenia

  • 48 godzin (6 dni po 8 godzin)

Miejsce

  • Warszawa

Maksymalna liczba uczestników

  • 16 osób

Prowadzący

Krzysztof Sarnecki

Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.

Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.

Tomasz Zambrzycki

Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.

Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.

Robert Noworolski

Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.

KALENDARIUM KOMPENDIUM MBA™​

kwiecień 2020

20kwiSzkolenie całodniowe21MBA Bydgoszcz Edycja 1BydgoszczZapisz się na wydarzenie

27kwiSzkolenie całodniowe28MBA Edycja 83WarszawaZapisz się na wydarzenie

czerwiec 2020

16czeSzkolenie całodniowe17MBA Edycja 84WarszawaZapisz się na wydarzenie

Kontakt

Aby zadać pytanie odnośnie tego szkolenia napisz lub zadzwoń do nas:

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Notatki

Fundamentem jest nieantagonizująca komunikacja z drugim człowiekiem.

Podczas Kompendium MBA uczymy tego, co jest Ci faktycznie potrzebne, abyś wspólnie ze swoim zespołem potrafił zachować spokój oraz osiągać efektywnie zarządzać sobą, zespołami i firmą oraz zachować spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu.

rozumienie mechanizmów socjologiczne, społeczne, biznesowe.

Fundamentem jest komunikacja z drugim człowiekiem (W związku ze zmianami pokoleniowymi, a co za tym idzie zmiana systemu wartości, stylu życia).

2 dni, potem 3-4 tygodnie przerwy na wdrożenie w życie i znów MBA. Wszystko po to, abyś dokładnie wiedział:

  • CO KONKRETNEGO ZROBIĆ, GDY… w Twojej organizacji wydarzy się problem zarządczy lub menedżerski
  • JAK TO ZROBIĆ, ABY… osiągnąć najlepszy rezultat.

 

Kompendium MBA to program niezwykle praktyczny, prowadzony przez zawodowych doradców biznesowych. Każdy konsultant QUEST Change Managers posiada kilkunastoletnie lub kilkudziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu swoimi firmami oraz wielomilionowymi biznesami klientów.

top
X