KOMPENDIUM MBA
Kompendium MBA™ – to 6-dniowy program, unikatowy na polskim rynku, rozwijający kompetencje kadry kierowniczej i właścicieli firm, niezbędne do skutecznego konkurowania w dobie „nowej normalności”.
Program wprowadza uczestników w świat innego myślenia o biznesie i zasadniczo zmienia spojrzenie uczestników na sposoby skutecznej budowy przewagi konkurencyjnej firmy, pomaga menedżerom rozwinąć potencjał pracowników, tak by ludziom chciało się chcieć.
Prowadzony przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem krajowym i zagranicznym, pozwala przetrenować konkretne i sprawdzone narzędzia zarzadzania na rynku o wysokiej konkurencyjności, w dobie globalizacji i trudnych do przewidzenia zmian w otoczeniu biznesowym.
Jeżeli:
- Odczuwasz „samotność menedżera”, masz sporo pytań z obszaru zarządzania i budowania firmy, na które szukasz odpowiedzi.
- Zastanawiasz się nad sposobami skutecznej realizacji swojej wizji.
- Twój zespół nie angażuje się w pracę w takim stopniu, jakbyś tego chciał.
- Zbyt duża rotacja pracowników utrudnia w Twojej firmie sprawne działanie i obniża wydajność pracy.
- Ty jako Szef – jesteś przeciążony; nie masz czasu, masz za dużo spraw na głowie i jesteś zabiegany.
Koniecznie przeczytaj tę stronę do samego końca, ponieważ żadne słowo nie pada tutaj przypadkowo.
„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”
Albert Einstein
Dzięki zdobytej wiedzy:
- nauczysz się wzmacniać parametry biznesowe (marża/zysk/udział w rynku),
- uruchomisz pełny potencjał ludzi w Twoim zespole,
- zadbasz o bezpieczeństwo działań firmy na przyszłość,
- zachowasz spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu,
- nauczysz się skuteczniej zarządzać sobą, zespołami i firmą,
- osiągniesz wyższy poziom komfortu życia,
JAKI JEST PROGRAM KOMPENDIUM MBA W WARSZAWIE?
Dzień 1
- Analiza zmian w otoczeniu biznesowym – nowa normalność, globalizacja, chaos, nowe pokolenia.
- Przedstawienie obszarów słabości zarządzania w firmach.
- Definiowanie własnych oraz cudzych paradygmatów.
- Narzędzia wpływu menedżera.
- Metody budowania bezpieczeństwa oraz przewagi konkurencyjnej.
- Wdrożenie trzech kompetencji menedżerskich: Myślenie nielinearne, Potrójne Prawo Pareto, business agility.
- Przedstawienie procesu funkcjonowania ludzkiego mózgu w odniesieniu do komunikacji z drugim człowiekiem.
- Wprowadzenie narzędzi systemowego, świadomego wywierania wpływu przez menedżera.
- Zdefiniowanie ludzkich barier do akceptacji zmian.
- Zastosowanie proaktywnego modelu przeprowadzania pracowników przez zmiany.
- Skuteczne uruchamianie potencjału ludzi w firmie.
- Etapy zarządzania „dołkiem” i motywacją.
- Kwintesencja zarządzania partycypacyjnego
- Skuteczne optymalizowanie ograniczonych zasobów.
- Myślenie i Działanie Systemowe (MiDS) – świadome działanie w oparciu o wiedzę, analizę i konsekwencję.
- Rozwój umiejętności myślenia strategicznego.
- Fundament słowa kontrola i kryteria oceny menedżera.
- Zastosowanie 6 poziomów delegowania zadań.
- Wdrożenie 4-stopniowej zasady zarządzania w kryzysie.
Dzień 2
- Szczegółowe omówienie roli i zasad skutecznego delegowania zadań.
- Analiza symptomów i przyczyn braku delegowania lub niewłaściwego delegowania.
- Praktyczne zastosowanie Mechanizmu Akceptacji oraz komunikacji nieantagonizującej w zarządzaniu.
- Dlaczego spotkanie z małpą to częsty błąd menedżera.
- Świadome kreowanie warunków do skutecznej współpracy – nie tylko co robić, lecz jak?
- Analiza trzech obszarów pracy menedżera (koła Adair).
- Równoważenie skuteczności i wydajności.
- Tylko i aż dwa kluczowe zadania menedżera.
- Rozwój proaktywnej postawy u współpracowników.
- 7 kluczowych kompetencji menedżera.
- Osiąganie Produktywności (P) poprzez koncentrację na Potencjale Produkcyjnym (PP) .
Zadania do wykonania w rzeczywistości biznesowej każdego uczestnika indywidualnie
2,5 tygodnia
PRZERWY
Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.
Dzień 3
Omówienie wydarzeń po 2,5 tygodniowej przerwie.
- Definiowanie priorytetów lidera.
- Ustalanie i wdrażanie priorytetów.
- Wdrożenie systemu Skutecznego Zarządzania Czasem.
- Zasady planowania dnia (ćwiczenie) .
- Wdrożenie zasad produktywnych spotkań.
- Narzędzia świadomego wpływu na Potencjał Produkcyjny (PP) – trening komunikacji.
- Praktyczne zastosowanie 4 teorii motywacji (ćwiczenia).
- Prawidłowe „kontrolowanie” w nowoczesnym zarządzaniu.
- Motyw i motywacja oraz ich wpływ na efektywność pracy.
- Różnice pomiędzy liderem a menedżerem.
- Filary nowoczesnego przywództwa.
- Model przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda.
- Skuteczne budowanie i przewodzenie zespołowi.
- Zastosowanie różnych stylów zarządzania w zależności od fazy budowania zespołu.
Dzień 4
- Narzędzia świadomego wpływu – umiejętność udzielania pochwały i reprymendy motywującej.
- Stosowanie feedbacku, celem podnoszenia skuteczności i wydajności podopiecznych.
- Wprowadzenie okresowych spotkań ewaluacyjnych.
- Zasady spotkania korygującego i zwalnianie pracowników.
2,5 tygodnia
PRZERWY
Czas na wdrożenie nowej wiedzy w życie.
Dzień 5
Omówienie wniosków wdrożeniowych po poprzednim zjeździe.
- Analiza gradacji motywów przed i po zatrudnieniu się.
- Systemowe podejście do procesu rekrutacji, selekcji i wdrażania nowego pracownika.
- Rola działu HR w osiąganiu przewagi konkurencyjnej firmy.
- Sposoby sprawdzania rzeczywistych kompetencji pracownika.
- Zastosowanie 4 elementów skutecznego wdrażania pracownika.
- Analiza typowych błędów w trakcie rekrutacji i wdrażania.
- Sposoby rozwiązywania konfliktów i wdrożenie strategii zarządzania konfliktami w zespole z wykorzystaniem Myślenia i Działania Systemowego.
- Rola menedżera w konflikcie.
Dzień 6
- Analiza „Pochwały lenistwa” .
- Przedstawienie jakie zachowania menedżera silnie wpływają na motywację i kompetencje podwładnych.
- Analiza fragmentów filmu „Parszywa 12” w odniesieniu do zdobytej wiedzy menedżerskiej.
- Przedstawienie nowoczesnych modeli sprzedaży (Sprzedaż transformacyjna, IV Generacja Sprzedaży, V Generacja Sprzedaży).
- Podsumowanie kluczowych konceptów programu Kompendium MBA.
UWAGA: Celem maksymalnej praktyczności zajęć, obowiązuje limit 16 uczestników na każdym warsztacie.
LARIS
MOSTVA
BORIMEX
STANDO
BORKOMET
KOFEA
Uczestnictwo pierwszej osoby z Organizacji: 6 100 PLN + VAT
Uczestnictwo drugiej i każdej kolejnej osoby z tej samej Organizacji: 5 600 PLN + VAT za każdą osobę.
Zaliczka wynosi 1500 PLN + VAT za każdą osobę.
Pozostałą kwotę należy uregulować do terminu drugiego zjazdu warsztatów.
Opłata obejmuje:
- udział w sześciu dniach warsztatowych,
- materiały dydaktyczne,
- indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- bufet szkoleniowy (przerwy kawowe i obiad).
Opłata nie obejmuje:
- Nocleg
Liczba godzin szkolenia
- 48 godzin (6 dni po 8 godzin)
Miejsce
- Warszawa
Krzysztof Sarnecki
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.
Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.
Tomasz Zambrzycki
Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.
Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.
Robert Noworolski
Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.

czerwiec 2022
06czeSzkolenie całodnioweMBA Edycja 100WarszawaZapisz się na wydarzenie
Termin
Szkolenie całodniowe (Poniedziałek)
Terminy zjazdów
I zjazd 6 – 7.06.2022
II zjazd 28 – 29.06.2022
III zjazd 19 – 20.07.2022
Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym szkoleniem, ale w innym terminie, zostaw nam do siebie kontakt. Poinformujemy Cię o następnych szkoleniach
Kontakt
Aby zadać pytanie odnośnie tego szkolenia napisz lub zadzwoń do nas:
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Notatki
Fundamentem jest nieantagonizująca komunikacja z drugim człowiekiem.
Podczas Kompendium MBA uczymy tego, co jest Ci faktycznie potrzebne, abyś wspólnie ze swoim zespołem potrafił zachować spokój oraz osiągać efektywnie zarządzać sobą, zespołami i firmą oraz zachować spokój w czasach turbulencji, w ekonomii chaosu.
rozumienie mechanizmów socjologiczne, społeczne, biznesowe.
Fundamentem jest komunikacja z drugim człowiekiem (W związku ze zmianami pokoleniowymi, a co za tym idzie zmiana systemu wartości, stylu życia).
2 dni, potem 3-4 tygodnie przerwy na wdrożenie w życie i znów MBA. Wszystko po to, abyś dokładnie wiedział:
- CO KONKRETNEGO ZROBIĆ, GDY… w Twojej organizacji wydarzy się problem zarządczy lub menedżerski
- JAK TO ZROBIĆ, ABY… osiągnąć najlepszy rezultat.
Kompendium MBA to program niezwykle praktyczny, prowadzony przez zawodowych doradców biznesowych. Każdy konsultant QUEST Change Managers posiada kilkunastoletnie lub kilkudziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu swoimi firmami oraz wielomilionowymi biznesami klientów.