Krzysztof Sarnecki
Tło zawodowe
Biznesman z ponad 30 letnim doświadczeniem zarządczym. Współwłaściciel firmy QUEST Change Managers. Doradca kilkuset zarządów firm polskich i zagranicznych (w dużej mierze w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny i trener biznesu. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i marketingu. Założyciel największego centrum edukacyjnego dla Polaków poza granicami Polski – Academy of Business & Career Developoment w Chicago, USA. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży i konceptu Komunikacji Nieantagonizującej oraz rewolucyjnej metody nauki języka angielskiego SixPack English. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management.
Współpraca
Współpracował z firmami w Polsce i za granicą, np.: Akson, Aquael, Anneberg, Araj, Awilux, BASF, Borimex, Borkomet, Carrefour, Chrysler Polska, Celco Industries, Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich, Clever Logistic, Daikin, Done! Deliveries, Douglas, Elektrobudowa, Elizabeth Arden & Mario Tricoci, Fakro, GM System, Gothaer/Wiener, Gulermak, Intermag, Kazgod, Kromiss Bis, Kwant, Kuehne & Nagel, Laris Group, Leadec/Voith, Marriott Residence Inn, Medicus, Mercedes-Benz Sobiesław Zasada, Metlife, Mostva, Orange, Pieprzyk Group, Pioneer, Schiedel, Siemens, Stando, Warbud, World Discount Telecommunications, Vaco, Vimed, Voss Logistics.
Wsparcie klientów
- Usługi doradcze dla firm w obszarach budowania konkurencyjności na poziomie: strategii i działań operacyjnych, marketingu strategicznego i operacyjnego, systemów sprzedaży.
- Kompleksowe lub (w zależności od potrzeb) częściowe przeprowadzanie procesu transformacji firmy w celu zbudowania lub utrzymania przewagi rynkowej.
- Negocjator – przygotowanie, współprowadzenie i prowadzenie kompleksowych procesów negocjacyjnych. Trener negocjacji.
- Konsulting oraz mentoring dla właścicieli, prezesów i członków zarządów firm.
- Trener w obszarach komunikacji nieantagonizującej, sprzedaży transformacyjnej, marketingu strategicznego i operacyjnego.