Obszary kompetencji
QUEST CM to zespół doświadczonych praktyków biznesu. Korzystając z naszej wiedzy i umiejętności pomagamy firmom w całej Polsce. Dzięki współpracy z nami osiągają one coraz lepsze rezultaty i dynamicznie się rozwijają.
Sprzedaż transformacyjna
Do niedawna firmy budowały plany biznesowe w oparciu o klasykę: wizja, misja, horyzont planowania, cele główne, cząstkowe, projekty i wtedy szczegółowy plan działania. Spojrzenie na 5 lat do przodu kończyło się wyznaczeniem jednej ścieżki.
Ekonomia chaosu, od jakiegoś czasu nie jest już tylko abstrakcyjnym pojęciem, stała się naszą rzeczywistością. A w chaosie sprawdza się nielinearne podejście również do tworzenia strategii. Zamiast jednego planu dobrze jest mieć kilka scenariuszy, uwzględniających prawdopodobny rozwój sytuacji w Twojej branży, punkty skupienia oraz zwinny zespół, gotowy na wykorzystanie nowej szansy.
Zarządzanie partycypacyjne i przywództwo
W dobie „ekonomii chaosu” i wysokiej konkurencyjności zadaniem menedżera-lidera jest budowanie myślących, zaangażowanych i zwinnych zespołów. Nowoczesny menedżer wymaga dopasowanego do „nowej normalności” zestawu kompetencji.
Zawodowe negocjacje
Prowadzenie zawodowych negocjacji jest dalekie od stosowania negocjacyjnych trików.
W imieniu firm prowadzimy procesy negocjacyjne oraz wdrażamy unikatową w Polsce wiedzę z tego obszaru.
Ewaluacja firmy
Aby mierzyć drogę przyszłą, warto wiedzieć skąd się wyszło. Zbyt dużo informacji – jeżeli tworzą tak zwany „szum informacyjny” - może mieć często efekt podobny do… ich braku.
Wstępna Ewaluacja pozwala na zebranie kluczowych (i niekoniecznie kompleksowych) informacji, których synergia daje wystarczający obraz sytuacji Organizacji i jej obiektywnych wyzwań, aby odpowiedzieć na pytanie: „gdzie jesteśmy?” A następnie zestawić to z obrazem, „gdzie chcemy być?”.
Algorytmy Sprzedaży i Obsługi Klienta
Są to zbudowane na bazie konkretnych mechanizmów komunikacyjnych wypowiedzi, które pozwalają kształtować percepcję, myśli i odczucia naszego Klienta, aby jego podejście się zmieniało i kierunkowało na kooperację. Są przepisem na przełamywanie barier u Klienta, wyjaśnienie jego wątpliwości, wychodzenie ze spokojem z trudnych sytuacji, okiełznanie mocno wzburzonej osoby, skuteczne umówienie spotkania, podnoszenie prawdopodobieństwa sprzedaży i podpisania kontraktu, zaprezentowanie w sposób inny jak inni z branży naszej firmy. Jest to narzędzie Myślenia i Działania Systemowego i fundament budowania przewagi konkurencyjnej wielu naszych klientów.
Facylitacja procesu tworzenia strategii firmy
Do niedawna firmy budowały plany biznesowe w oparciu o klasykę: wizja, misja, horyzont planowania, cele główne, cząstkowe, projekty i wtedy szczegółowy plan działania. Spojrzenie na 5 lat do przodu kończyło się wyznaczeniem jednej ścieżki.
Ekonomia chaosu, od jakiegoś czasu nie jest już tylko abstrakcyjnym pojęciem, stała się naszą rzeczywistością. A w chaosie sprawdza się nielinearne podejście również do tworzenia strategii. Zamiast jednego planu dobrze jest mieć kilka scenariuszy, uwzględniających prawdopodobny rozwój sytuacji w Twojej branży, punkty skupienia oraz zwinny zespół, gotowy na wykorzystanie nowej szansy.
Mapowanie i optymalizacja procesów, również produkcyjnych
Dobrze zmapowane w firmie procesy to fundament optymalizacji całej organizacji: minimalizacji kosztów, podniesienia wydajności, wdrożenia mierników pracy, a w Erze 4.0 - cyfryzacji organizacji.
Wdrażanie strategii finansowej
Współczesne zarządzanie finansami w firmie to trzy kluczowe obszary: księgowość i rachunkowość, controlling finansowy i zarządzanie ryzykiem. W dobrze funkcjonującej firmie wszystkie trzy elementy są odpowiednio zarządzane.
Potrafimy budować równowagę pomiędzy tymi obszarami i skutecznie wdrożyć kompleksowy system zarządzania, wraz z przekazaniem wiedzy menedżerom niefinansistom.
DISC D-3
Certyfikowane testy osobowości DISC D 3, które podnoszą efektywność i wpływają na WZROST WYNIKÓW poprzez to, że: pokazują role zespołowe, ułatwiają współpracę w zespołach, wskazują jak motywować pojedyncze osoby w zespole, pokazuje jak delegować zadania, ułatwiają rekrutację, Wspierają ludzi sprzedaży, Odkrywają wartości i ukryte najważniejsze motywatory, wskazuje predysponowane style zachowań i komunikacji. Zobacz więcej.
Wystąpienia publiczne i skuteczna komunikacja
Umiejętności wystąpień publicznych i skutecznej komunikacji są kluczowe w rozwoju. Pomagają w budowaniu pewności siebie i poprawiają zdolność wyrażania myśli w sposób klarowny i przekonujący. Są wartościowe w budowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych i skutecznym zarządzaniu zespołami oraz niezbędne w wielu obszarach życia takich jak biznes, edukacja, czy polityka. Zobacz więcej.
Produkcja Wideo
Wideo pozwala firmom przekazywać bogate treści wizualne i dźwiękowe, co prowadzi do lepszej komunikacji i budowania trwałych relacji z klientami. Ponadto, w dobie cyfrowej konkurencji, produkcja video pozwala firmom wyróżnić się na tle innych, prezentując ich produkty i usługi w atrakcyjny i angażujący sposób. Zobacz więcej.