Luiza Woźniak

Trener biznesu, dyrektor zarządzająca, interim menedżer, praktyk biznesu. Specjalista z zakresu marketingu, zarządzania i sprzedaży.

Tło zawodowe

Twórca i Dyrektor Zarządzający firmy consultingowej Perfect Ideas, interim manager, doradca liderów, wykładowca wyższych uczelni, praktyk biznesu, z ponad 25 letnim stażem. Ekspert BCC w obszarze ewaluacji i optymalizacji biznesu. Specjalizuje się w obszarach: przywództwo i zarządzanie, marketing i sprzedaż, kapitał ludzki i kultura organizacyjna, skuteczność. Doświadczony menedżer zarządzający firmami i ich obszarami w koncernach międzynarodowych i polskich przedsiębiorstwach. Wprowadzała na polski rynek firmy i nowe marki, odnosiła sukcesy w negocjacjach międzynarodowych oraz sprzedaży B2B i B2C. Niemal 10 lat kierowała spółką Europress, budując jej pozycję lidera na polskim rynku. Doświadczony konsultant w zakresie optymalizacji biznesu w wielu branżach. Od ponad 15 lat wspiera liderów i ich zespoły w rozwoju własnym i ich biznesu.

Luiza Woźniak

Współpraca

W portfolio klientów międzynarodowe koncerny i polskie firmy, między innymi: Ringer Axel Springer, The Economist, New York Times, Bloomberg, Newsweek, Time, Gold Key Media, Grohe, Gelato Festival, Zepter International, Bertelsmann Media, Bauer Media Group, Weltbild, Lexis Nexis, IMP, PAP, Fundacja Teraz Polska, Agrimpex, ZPR Media, Mennica Papieska, Nowa Era, Operon, PWN, Wydawnictwo Kurtiak i Ley, Altkom Akademia, LPE, ICAN Institute, OSEC, Expense Reduction Analysts, Blue Business Media, Europejskie Centrum Zdrowego Oka, Tago, PVI, PZJ, IMS, E -on, Instytut Zarządzania Sportem, PhotoClaim.

Wsparcie klientów

  • Usługi consultingowe, mentoring, szkolenia i programy rozwojowe wspierające firmy w optymalizacji biznesu, rozwoju i utrzymaniu konkurencyjności.
  • Kreowanie fundamentów organizacji (wartości, wizja, misja, strategia) i budowanie „zdrowych kultur” organizacyjnych, opartych na zaufaniu.
  • Kreowanie i wdrażanie strategii i planów operacyjnych.
  • Mapowanie i optymalizacja procesów biznesowych.
  • Budowanie zaufania (pracownik, klient, otoczenie rynkowe).
  • Optymalizacja działań HRM (ewaluacja luk kompetencyjnych kapitału ludzkiego, struktura, opisy stanowisk, procesy, ELC, komunikacja wewnętrzna) – luki i raport z rekomendacjami.
  • Ewaluacje statusu organizacji w wybranych obszarach (przywództwo, marketing, sprzedaż, HRM, komunikacja).
  • Sprzedaż i przywództwo transformacyjne.
  • Komunikacja empatyczna i kultura „feedbacku”.
  • Skuteczność osobista, we współpracy, w zarządzaniu.
  • Wprowadzanie na rynek firm i marek i omnichannel marketing.
Wiesz, że potrzebujesz zmian w swoim zespole, ale nie masz pewności, która z naszych usług jest dla Ciebie najlepsza?
Zostaw swoje dane kontaktowe, a my odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to jest możliwe.



    Scroll to Top