Renata Kozłowska

Menedżer praktyk z 25 letnim doświadczeniem. Sprzedaż, marketing strategiczny i zarządzanie to obszary jej specjalizacji

Tło zawodowe

Interim menedżer, trener biznesu, mentor, konsultant, coach. Ponad 25 lat doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej i 20 lat na stanowiskach kierowniczych. Wnosi wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu, menedżerów oraz uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Jako właścicielka agencji reklamowej prowadziła projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Vitax, Imperial Entertainment, Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. Odpowiadając za sprzedaż akcesoriów komputerowych na rynki zagraniczne w spółce e5 Sp. z o.o wprowadziła produkty firmy na rynki europejskie. Będąc Dyrektorem Sprzedaży w austriackiej firmie szkoleniowej poszerzała kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR. Rok 2017 spędziła jako interim menedżer na stanowisku Z-cy Dyrektora Generalnego4*Hotelu w Warszawie. Absolwentka SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu.

Renata Kozłowska

Współpraca

Przykładowe firmy (alfabetyczny przekrój branżowy) dla których realizowała projekty mające na celu zwiększenie motywacji i efektywności działań w obszarze zarządzania i sprzedaży Agrimpex, Airport Hotel Okęcie, Aquael, BASF Polska, Becker Polska, BMW Bońkowscy, Carrefour Polska , Citronex, Cleverlogistics, Continental Opony Polska, Douglas Polska, Fargotex, Hormann, Kazgod, KingZoo, Kromiss Bis, Mass, MaxFliz, Medest, Mentax, Millenium Leasing, Młyn Jacka Hotel&SPA, Orange Polska, Pamapol, Planta, Polski Związek Sportowy, Prestige Dent, RaControls, ScandinavianExpress, SLX, Willson&Brown, Wimed.

Wsparcie klientów

Realizuje od 2011 roku jako trener i konsultant.

  • Ewaluacja funkcjonowania organizacji.
  • Mapowanie procesów, wyłapywanie i usprawnianie wąskich gardeł.
  • Facylitacja tworzenia strategii organizacji.
  • Prowadzenie procesu transformacji firmy w celu podniesienia konkurencyjności oraz utrzymania przewagi rynkowej.
  • Wdrażanie silnika sprzedażowego (system sprzedaży, zarządzanie sprzedażą oraz metodyka pracy handlowej).
  • Podnoszenie skuteczności pracy kadry zarządzającej i pracowników (wszystkich szczebli) oraz ich zaangażowania poprzez warsztaty w obszarach kompetencji menedżerskich, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu strategicznego, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Coaching i mentoring nastawiony na rozwój osobisty zgodnie ze zdefiniowanymi celami.
  • Interim management
Renata Kozłowska
Wiesz, że potrzebujesz zmian w swoim zespole, ale nie masz pewności, która z naszych usług jest dla Ciebie najlepsza?
Zostaw swoje dane kontaktowe, a my odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to jest możliwe.



    Scroll to Top