Program Waste Walk – podnoszenie zaangażowania i satysfakcji pracowników przy jednoczesnym podnoszeniu efektywności całego twojego biznesu
2 dni warsztatów Waste Walk
1 dzień szkolenia z wdrożenia inicjatyw po warsztatach Waste Walk
Dla kogo
/ Właściciele firm
/ Kadra zarządzająca
/ Kierownicy i team leaderzy
/ Pracownicy liniowi
Czego się nauczysz
/ Poznanie prawdziwego przebiegu procesu a nie teoretycznego
/ Identyfikacja, ukrytych nieefektywności pomiędzy działami w firmie, które są powodem frustracji Twoich pracowników
/ Identyfikacja i rozpoznanie typów nieefektywności oraz czynności przynoszących i nieprzynoszących wartości firmie
/ Narzędzia, które odkrywają prawdziwe sedno problemu a nie jedynie symptomy
/ Planowanie działania tak by konsekwentnie je realizować
/ Trening pracy grupowej, która tworzy ducha przedsiębiorczości wśród pracowników i podnosi ich satysfakcję, tak aby móc w przyszłości samodzielnie go prowadzić.
Co zyskasz
/ Odkrycie najgłębiej schowanych problemów, o których otwarcie się nie mówiło
/ Odnalezienie rzeczywistych powodów występujących problemów
/ Metody twórczego rozwiązania problemów tak by nie powracały
/ Zwiększenie zaangażowanie zespołu oraz podniesiesz ducha przedsiębiorczości wśród pracowników
/ Wzmocnienie zespół jako całość
Warsztaty Waste Walk
- Rozpoznawanie typów nieefektywności
- Wspólnie mapowanie prawdziwego procesu przechodzącego przez wszystkie działy w firmie (tylko praktyka a nie teoria)
- Wypisanie problemów występujących w poszczególnych miejscach rzeczywistego procesu
- Dyskusja wzajemnych oczekiwań pomiędzy poszczególnymi działami w firmie by ustalić wspólny cel
- Wspólne znajdowanie przyczyn nieefektywności
- Generowanie inicjatyw naprawczych dla odkrytych przyczyn problemów
- Wypełnianie inicjatyw: zakres, tworzenie zespołów roboczych, przypisanie inicjatywy do odpowiednich liderów inicjatyw
- Nadanie priorytetów i zaplanowanie wdrożenia
Arkadiusz Kiereś
Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem wdrożeniowym w obszarze transformacji firm, w tym także z budową i rozwijaniem centrów usług wspólnych. Był odpowiedzialny za kompleksowe programy zmian w Polsce i za granicą, mające na celu poprawę wyników finansowych, przebudowę procesów biznesowych i technologicznych.
Współpracował zarówno z międzynarodowymi korporacjami (np. Royal Bank of Scotland, Orange, ABN Amro, IBM) jak i firmami rodzinnymi. Odpowiadał za zarządzanie programami strategicznymi np. łączenia spółek giełdowych, wprowadzania nowych usług na rynek, poprawy kondycji finansowej oraz wdrażania systemów IT. Certyfikowany praktyk wielu technik optymalizacyjnych i metod zarządzania projektami (TOC, Lean, Six Sigma, PRINCE2, ITIL, DSDM Agile Project Framework for Scrum).

Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym szkoleniem, ale w innym terminie, zostaw nam do siebie kontakt. Poinformujemy Cię o następnych szkoleniach