Zarządzanie zadaniami – osiąganie niezawodnej słowności
Zarządzanie sobą w czasie. Założę się, że kiedy czytasz taki temat szkolenia, natychmiast masz skojarzenie z „podstawami podstaw”, zajęciami dla osób, którzy nigdy szkoleń nie mieli. Pewnie nawet pomijasz takie tytuły wzrokiem. Nuda. Wyświechtane slogany, teoria bez sensu. Dobra, dobra. Powiedz mi zatem, że jesteś wzorem słowności i wiarygodności. No powiedz to! Hehehe 🙂
Oczywiście trochę przesadzam, bo bardzo trudno być wzorem słowności, niemniej od handlowców Klienci oczekują, że ZAWSZE DOTRZYMUJĄ OBIETNIC. Bardzo często nasze obietnice dotyczą zadań, które zrealizujemy dla Klienta – wyślemy, napiszemy, przyjedziemy, przygotujemy, dostarczymy, skontaktujemy, zaaranżujemy, itd. Tutaj wybitnie „wiedzieć” nic nie znaczy – „robić” znaczy wszystko. Nie interesuje mnie, co wiesz o zarządzaniu zadaniami – interesuje mnie, jak i czy to robisz. Zwróć na to uwagę, ponieważ rzeczywiście w tym obszarze nie było, nie ma i nigdy nie będzie fizyki kwantowej. To były, są i będą proste narzędzia i nawyki, które sprawiają, że Ty i ja będziemy maszynami do robienia roboty, która daje nam nasze pieniądze. Jedyne pytanie brzmi: czy autentycznie stosujesz te proste narzędzia i masz te proste nawyki?