• 0( 0 REVIEWS )
    14 STUDENTS

    System Zarządzania Operacyjnego

    Narzędziownia Właściciela, Prezesa, Dyrektora Generalnego, który wraz z menedżerami zarządza wszystkimi aspektami działania firmy

    Czego nauczysz się z kursu

    • Tworzenie mechanizmu zarządczego trzymającego w ryzach wszystkie sprawy w firmie
    • Precyzowanie oczekiwań dotyczących wyników pracy menedżerów
    • Kształtowanie struktury spotkań menedżerskich, aby prowadzić sprawy bieżące i sprawy strategiczne
    • Wdrażanie zmian w organizacji – nowych rozwiązań lub modeli działania
    • Budowanie systemu przepływu informacji w organizacji
    • Prowadzenie efektywnych spotkań zespołu menedżerskiego
    • Znajomość narzędzi mobilnych i desktopowych wspomagających zarządzanie i współpracę zespołu
    • Kształtowanie współpracy pomiędzy menedżerami w firmie na polu zadań i projektów oraz wspólnych spotkań
    • Wizualizowanie danych liczbowych w graficznej formie – budowanie pulpitów menedżerskich [dashboard]
    • Zarządzanie zadaniami i projektami

    Szczegóły kursu

    System Zarządzania Operacyjnego to mechanika precyzyjna. Polega na uchwyceniu wszystkich spraw prowadzonych w firmie, przyporządkowanie odpowiedzialnych, określenie celów i bieżące monitorowanie ustalonych tematów w duchu partycypacji i poczucia odpowiedzialności za okręt, na którym płyniemy. Kiedy to czytasz – widzisz banały i to jest ta pułapka; przy słowie mechanika jest jeszcze słowo „precyzyjna”.

     

    System Zarządzania Operacyjnego faktycznie nie jest skomplikowaną strukturą, dlatego poznałem w swojej karierze wiele firm, w których Właściciele i Prezesi – przekonani o „dziecinnej prostocie” tego tematu i przekonani, że świetnie sobie z tym radzą – w dobie zaostrzenia konkurencyjności rynku notowali spadki, które niejednokrotnie przybierały bardzo niebezpieczną skalę. Dzieje się to stale wokół nas.

    Kurs „System Zarządzania Operacyjnego” został oparty o proste metodyki znane od wielu lat i sprawdzone na przestrzeni ostatnich 10 lat współpracy ze średnimi i dużymi firmami polskimi oraz korporacjami. Zastosowanie tych metodyk zostało sprowadzone do formy, która jest uniwersalna dla każdej branży i wielkości organizacji. Wielu Klientów na przestrzeni czasu powtarzało zdanie „my jesteśmy specyficzną firmą”. To się nie potwierdza w praktyce. Specyfiki w firmach poszczególnych branż i wielkości firm to 15-20% całości. 80% wszystkich mechanizmów jest wspólnych dla biznesu.

    Metodyki w tym kursie zostały dodatkowo osadzone w konkretnych rozwiązaniach informatycznych – aktualnie funkcjonujące aplikacje desktopowe i mobilne, które zostały przez mnie sprawdzone i spisują się bardzo dobrze w pracy indywidualnej i zespołowej. Wszystko po to, abyś był w stanie „od ręki” wdrożyć zagadnienia, o który będziemy mówić. Zależy mi, abyś nie poświęcał zbędnego czasu na wdrożenie. Oczywiście pozostawiam Twojej decyzji wykorzystanie tych czy innych aplikacji, jeśli już używasz innych rozwiązań.

    Uczepmy się słowa „precyzyjna”. Ma to znaczenie o tyle, że wielu liderów organizacji ma poczucie, że ich firma „generalnie” bardzo dobrze działa. Tylko „generalnie” leży bardzo daleko od „precyzyjnie”. „Generalnie” już nie wystarcza, aby generować zyski, ponieważ bezpowrotnie minęły czasy, kiedy marże były tak wysokie, że gotówką można było pokryć niedociągnięcia.

    Aktualnie mamy dynamicznie wzrastającą konkurencyjność, która nie pozwala nam robić „transakcji życia”, więc nie przykryjemy niedociągnięć generujących koszty nadmiarem gotówki. Jeśli poprzez niedoskonałość generujemy zbyt wysokie koszty, a nie mamy wysokich marż – jedziemy po równi pochyłej, która niedługo doprowadzi do braku płynności. A jeśli dodatkowo czeka Cię zmiana w kierunku „Przemysłu 4.0” – ze słowem „generalnie” na ustach będziesz widział odjeżdżający pociąg, do którego nie będziesz w stanie wejść.

    System Zarządzania Operacyjnego definiuje kilka kluczowych spraw w Twojej organizacji, które mają bezpośrednie przełożenie nie tylko na kondycję, ale też trwałość i bezpieczeństwo firmy:

    1. Konkurencyjność i skuteczne zdobywanie Klientów (zarządzanie operacyjne prowadzi sprawy wzmacniające firmę na wszystkich frontach, które cenią sobie Klienci i mają znaczenie w budowaniu transakcji).
    2. Sprawność operacyjna poprzez procesy i wskaźniki (optymalizacja działań, optymalizacja kosztów, skrócenie czasów i wzmocnienie obszaru utrzymania Klientów przez wysoką jakość obsługi).
    3. Przegląd sytuacji finansowej i operacyjnej, szeroka analityka pozwalająca diagnozować deficyty i reagować dynamicznie (poczucie bezpieczeństwa, balansu, pełnej świadomości i kontroli nad sytuacją).
    4. Zarządzanie przyszłością, budowanie scenariuszy na przyszłość, tworzenie wizji i jej sukcesywne realizowanie nie tylko przez lidera organizacji, ale wspólnie, przez wszystkie zespoły tworzące firmę.
    5. Satysfakcja i zaangażowanie załogi oraz mniejsza rotacja.

    W tym kursie łączymy słowa „prostota” z „precyzją”, aby wyeliminować „generalnie”. Wszystko jednak oparte jest o założenie, że będziesz wdrażał te kwestie wraz ze mną. Wtedy osiągniemy wspólne zrozumienie na najwyższym, praktycznym poziomie. Podczas każdej lekcji bierzemy na warsztat konkretny temat. Tematów mamy w sumie kilkanaście, a każdy z nich oparty jest o:

    • konkretne case study (określenie realnego problemu organizacyjnego),
    • podkreślenie przyczyn istotności danego tematu (Twoje poczucie ważności i wyeliminowanie pominięcia ważnego tematu),
    • zakres pracy do realizacji a najczęściej szczegółowy instruktaż, abyś był w stanie objąć całą pracę, która jest do wykonania, aby sfinalizować ten temat,
    • wskazówki dotyczące ewentualnych błędów, abyś zawsze miał najlepsze praktyki eliminujące „wilcze doły”, które mogłyby Cię spowolnić i zirytować,
    • zadania do realizacji dla Ciebie, aby było klarowne, co jest do zrobienia w kolejnych krokach.

    Ten kurs został opracowany tak, aby w idealny sposób pasował do firmy zatrudniającej 70-300 pracowników.

    Jeśli Twoja firma zatrudnia mniej osób – zobaczysz pewne kwestie, które będą dla Ciebie zbyt „wydumane” i nie będziesz czuł palącej potrzeby ich wdrożenia. Zobaczysz jednak, że przy wzrastającej liczbie pracowników temat stanie się istotny.

    Jeśli natomiast Twoja organizacja zatrudnia więcej osób – zobaczysz, że pewne aspekty wymagają odrobinę większej złożoności oraz poświęcenia więcej czasu na pewne prace, a z drugiej strony przerzucenia pewnych czynności na poszczególne szczeble zarządzania, ponieważ Tobie samemu trudno będzie objąć pewne aspekty a nawet będzie to niepotrzebne.

    Bądź co bądź – rdzeń metodyki jest niezmienny i gorąco rekomenduję potraktować poważnie każdy z tematów; nawet ten o ustaleniach dotyczących zarządzania plikami w organizacji

    Na każdym etapie kursu jestem do Twojej dyspozycji. Wyszukanie mnie w przeglądarce pozwoli Ci dotrzeć do mojego maila i telefonu. Preferuję SMSy, więc serdecznie zapraszam Cię do korespondowania ze mną tym kanałem. Jeśli temat będzie tego wymagał – będziemy umawiali się na rozmowę telefoniczną.

    Życzę równoległego wdrożenia, cierpliwości w porządkowaniu spraw oraz w reagowaniu na trudności dnia codziennego, przenikliwości w analizowaniu przyczyn zachowań ludzi i przyczyn obserwowanych zjawisk oraz przede wszystkim DYSCYPLINY, KONSEKWENCJI i WYTRWAŁOŚCI w doprowadzeniu spraw do końca.

    Wszystkiego dobrego!

    Robert Noworolski

    1.299,00
  • 0( 0 REVIEWS )
    30 STUDENTS

    Model operacyjnej pracy handlowej

    Narzędzia zarządzania sprzedażą i techniczna strona pracy sprzedażowej, wspierające osiąganie wyższej skuteczności w sprzedaży mniejszym nakładem pracy

    Czego dowiesz się z materiałów wideo

    • Jak kluczowe w pracy sprzedażowej jest wizualizowanie i konkretyzowanie?
    • Dlaczego mózg nie radzi sobie ze stylem pracy większości handlowców i sabotuje ich wysiłki?
    • Budowania map terenu w Google Maps z poziomu komputera i telefonu, które zmienią Twoją świadomość portfela Klientów.
    • Tworzenia budżetu przychodów, który zrewolucjonizuje Twoje podejście do osiągania wyników sprzedażowych – koniec z obawami o realizację osobistego celu sprzedażowego!
    • Zarządzania portfelem Klientów na jednym ekranie – otrzymasz narzędzie, dzięki któremu będziesz podejmować decyzje o kolejnych krokach 10-krotnie szybciej, niż dotychczas!
    • Jak zaplanować swoje aktywności długofalowo, co wpłynie na Twój spokój ducha i zmaksymalizuje wydajność każdego tygodnia pracy.
    • Poznasz zasadnicze punkty dotyczące bycia słownym – jak zarządzać swoimi zadaniami, aby nie gubić spraw?
    • Otrzymasz pakiet narzędzi szefów sprzedaży do zarządzania sprzedażą, które wzmocnią Twój sposób pracy.

    Szczegóły kursu

    Być może jesteś człowiekiem, który w jakimś stopniu boryka się ze swoją profesją. Ciągła praca na prawdopodobieństwie – pracujesz, pracujesz a nie masz gwarancji efektu. Permanentnie walczysz – czasem realizujesz działania tak, jak czujesz i fajnie się pracuje, ale później musisz się zastanowić, jaki będzie efekt w tym miesiącu lub kwartale, ponieważ intuicja i komfort nie zawsze prowadzą do oczekiwanych efektów. Wiesz, że trzeba szukać nowych Klientów, ale przyjemniejszy jest kontakt z tymi, którym jesteś już znany; frustruje wywarzanie nowych drzwi. Powinieneś dbać o cały portfel Klientów, ale czasu brakuje a zresztą – nie każdego lubisz. No i te ciągłe negocjacje – duszenie przez Klienta, podchody, branie pod włos, ciągnące się rozmowy mające udowodnić, że nie jesteś wielbłądem.

    Wygrywanie bitew, czyli pozyskanie konkretnego kontraktu czy zamówienia, zostawiamy tym razem z boku. Zapraszam do innych naszych kursów. W tym kursie zajmiemy się WYGRYWANIEM WOJNY! Wygranie czy przegranie tu i ówdzie ma mniejsze znaczenie – znaczenie ma, abyś Ty wygrał w tym roku, aby osiągnąć zarówno swoje cele, jak również osiągnąć spokój ducha, rytmiczny cykl pracy, minimum wysiłku a maksimum wyniku. Na ten temat jest ten kurs, który za moment możesz zobaczyć!

    Jakie narzędzia i modele znajdzie w poszczególnych lekcjach?

    Portfel klientów na mapie

     

    Jeśli kiedykolwiek miałeś okazję grać w grę fabularną RPG (role playing game), zapewne znasz potrzebę widzenia całego terenu z góry, z lotu ptaka – objęcie tego terenu; czyli uzyskanie świadomości, gdzie jesteś, a gdzie jeszcze trzeba pójść. „Worek pieniędzy, na którym siedzisz” (tak lubię nazywać budżet, którego wykreowanie opisuję w jednej z lekcji kursu) to suma pieniędzy, które są do zebrania od tych wszystkich Klientów – rozsypanych po jakimś terenie. Trzeba sobie zdać sprawę, ilu ich jest, gdzie oni są, ponieważ przyjdzie czas, że będziesz potrzebował po te pieniądze pojechać.

    Kiedy grasz w grę komputerową i żyjesz osiągnięciami, które możesz realizować w grze – Twój mózg potrzebuje widzieć. W realu też potrzebuje widzieć, a nie dajesz mu takiej możliwości. Zwróć uwagę, w ilu filmach wojennych widziałeś makiety pól bitew, na których generałowie planowali strategię i manewry przesuwając miniatury statków, pojazdów i żołnierzy. Wizualizowanie i konkretyzowanie w najlepszej odsłonie. Twoje oczy to polubią.

    Budżetowanie przychodów

    Jedna kwota celu sprzedażowego nie rozwiązuje sprawy. Ty chcesz wiedzieć, na kim konkretnie, w którym miesiącu i ile dokładnie zarobisz. Nie chodzi mi o wróżenie z fusów i wpisywanie do tabelek wyssanych z palca wartości. Moje pytanie brzmi: CZEGO TY CHCESZ? Postaw sobie cele – który Klient, w którym miesiącu i jaką kwotę powinien wydać, abyś Ty miał to, co chcesz mieć? Mało tego – ponieważ sprzedażą rządzi statystyka i procent skuteczności / konwersji – trzeba tych szans sprzedaży mieć co najmniej 3x więcej, niż zamierzasz mieć wyniku. Niemniej cała zabawa zaczyna się wtedy, kiedy zdasz sobie sprawę, że w tym budżecie jest odpowiedź na wszystkie Twoje pragnienia, o których myślisz co jakiś czas. Kiedy zdasz sobie sprawę, na jakie pytania naprawdę odpowiadasz w tej tabelce – poczujesz fascynację.

    Zarządzanie portfelem Klientów

    Problem z portfelem Klientów i niewizualizowaniem go jest taki, że nasza świadomość nie obejmuje naszej listy Klientów. Pamiętamy tych pierwszych Klientów, najlepszych i trochę dalej też. Niemniej ta granica naszej percepcji leży bardzo blisko, ponieważ potrafimy liczyć tylko do trzech. Niezależnie od rozwoju cywilizacyjnego, liczby ludzi spotykanych przez nas każdego roku w porównaniu z tym ilu ludzi spotykali nasi dziadkowie, wielości spraw, którymi się zajmujemy – wciąż potrafimy liczyć tylko do trzech… Dowód? Kiedy telefonicznie otrzymujesz od bliskiej osoby krótką listę zakupów wracając z pracy, na której jest ledwo 5 rzeczy – już prosisz, abyś to dostał SMSem.

     

    Czytając powyższe słowa być może masz skojarzenia w dwóch kierunkach – mieć jakąś tabelkę lub wypełniać system CRM. I w tym momencie może rodzić się pewien rodzaj niechęci. Znam bardzo wielu ludzi, którzy powinni pracować z systemem CRM, ale tego nie lubią. Sam tych systemów nie lubię, bo od zawsze były i w znaczącej większości wciąż są żenująco skonstruowane – zero prawdziwej ergonomii. Z drugiej strony jest tak, że najlepsi handlowcy w zespołach zawsze pracowali z systemami lub tabelkami lepiej, niż pozostali.

    Zainwestuj wraz ze mną trochę czasu w to, aby WIDZIEĆ WSZYSTKO. Aby widzieć wszystko NARAZ. Zarządzanie portfelem Klientów to proces, dzięki któremu nie tracisz szans sprzedaży tylko dlatego, że skupiasz się na najważniejszych 20-30 Klientach, bo ich masz w głowie. Mnie interesuje wykorzystywanie szans sprzedaży, które znajdują się w całym portfelu – zwłaszcza tam, gdzie Twój umysł nie ogarnia, pamięć nie sięga a oko nie widzi.

    Planowanie pracy

    Znam handlowca, najlepszego w swoim zespole, nie do pokonania. Kilka lat temu pracowałem z firmą, dla której ten handlowiec wciąż pracuje. Jego sekret odkryliśmy podczas warsztatu sprzedażowego – oczywiście wszyscy wtedy pękali ze śmiechu, ale zarówno mi jak i pozostałym ta myśl zapadła głęboko w serducho. Mi do dzisiaj nie daje spokoju, kiedy o tym pomyślę. Sekret polegał na tym, że ten człowiek pracował wcześniej w firmie, w której podpisywał 100 umów o współpracy miesięcznie – taka specyfika branży. Następnie przeniósł się do powyższej firmy, gdzie handlowcy podpisywali 8-14 umów miesięcznie. Niemniej jego nawyk i model pracy oraz oczekiwania pozostały. On nadal podpisywał 100 (!) umów miesięcznie. Możesz sobie wyobrazić efekty 🙂

    Ta lekcja dotyczy rutyny / „marszruty” pracy handlowca w skali tygodnia, miesiąca i kwartału; harmonogramu pracy i kalendarza pracy. Banały prawda? Nieprawda! To jeden z tych tematów, który my, handlowcy bagatelizujemy stwierdzając „przecież wiem, co mam robić i kiedy. Nie potrzebuję do tego specjalnych narzędzi – dobrze się ogarniam”. Nie, nie, nie. Nie tym razem. A ponieważ ja nie jestem teoretykiem – tym bardziej chcę powiedzieć „Sprawdzam! Pokaż mi, co masz”. Ponieważ ten gość powyżej jest nadal niezwyciężony przez swoją marszrutę pracy.

    Zarządzanie zadaniami – osiąganie niezawodnej słowności

     

    Zarządzanie sobą w czasie. Założę się, że kiedy czytasz taki temat szkolenia, natychmiast masz skojarzenie z „podstawami podstaw”, zajęciami dla osób, którzy nigdy szkoleń nie mieli. Pewnie nawet pomijasz takie tytuły wzrokiem. Nuda. Wyświechtane slogany, teoria bez sensu. Dobra, dobra. Powiedz mi zatem, że jesteś wzorem słowności i wiarygodności. No powiedz to! Hehehe 🙂

    Oczywiście trochę przesadzam, bo bardzo trudno być wzorem słowności, niemniej od handlowców Klienci oczekują, że ZAWSZE DOTRZYMUJĄ OBIETNIC. Bardzo często nasze obietnice dotyczą zadań, które zrealizujemy dla Klienta – wyślemy, napiszemy, przyjedziemy, przygotujemy, dostarczymy, skontaktujemy, zaaranżujemy, itd. Tutaj wybitnie „wiedzieć” nic nie znaczy – „robić” znaczy wszystko. Nie interesuje mnie, co wiesz o zarządzaniu zadaniami – interesuje mnie, jak i czy to robisz. Zwróć na to uwagę, ponieważ rzeczywiście w tym obszarze nie było, nie ma i nigdy nie będzie fizyki kwantowej. To były, są i będą proste narzędzia i nawyki, które sprawiają, że Ty i ja będziemy maszynami do robienia roboty, która daje nam nasze pieniądze. Jedyne pytanie brzmi: czy autentycznie stosujesz te proste narzędzia i masz te proste nawyki?

    Oprócz powyższych tematów, w programie kursu są jeszcze 2 kolejne zagadnienia. Ich poznanie pozostawię bez komentarza. Zapraszam Cię serdecznie, aby Twój umysł zagłębił się w te lekcje samodzielnie, ponieważ dadzą Ci one dużą dawkę motywacji.

    Na każdym etapie kursu jestem do Twojej dyspozycji. Wyszukanie mnie w przeglądarce pozwoli Ci dotrzeć do mojego maila i telefonu. Preferuję SMSy, więc serdecznie zapraszam Cię do korespondowania ze mną tym kanałem. Jeśli temat będzie tego wymagał – będziemy umawiali się na rozmowę telefoniczną.

    Życzę równoległego wdrożenia, cierpliwości w porządkowaniu spraw oraz w reagowaniu na trudności dnia codziennego, przenikliwości w analizowaniu przyczyn swoich zachowań. Przede wszystkim zaś życzę DYSCYPLINY, KONSEKWENCJI i WYTRWAŁOŚCI w doprowadzeniu spraw do końca.

    Wszystkiego dobrego!

    Robert Noworolski

    599,00
  • 0( 0 REVIEWS )
    26 STUDENTS

    ZARZĄDZANIE CZASEM W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

    89,00
  • 0( 0 REVIEWS )
    119 STUDENTS

    Skuteczna Sprzedaż Plus

    Najnowocześniejsze metody sprzedaży na świecie, metody praktycznie nieznane dotychczas w Europie.

    Czego nauczysz się z kursu

    • Nowoczesnej inżynierii sprzedaży – zbudowanej na bazie najnowszej światowej wiedzy, pochodzącej z rynków o najwyższej konkurencyjności
    • Rozumienia specyfiki rynku w środowisku ekonomii chaosu oraz podstawowego mechanizmu zarządzania w środowisku chaosu – nielinearności
    • Inżynierii Komunikacji Nieantagonizującej wraz z jej fundamentem – Mechanizmem Akceptacji
    • Filozofii i inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej – to fundament skutecznej sprzedaży na rynkach wysokokonkurencyjnych
    • IV Generacji Sprzedaży – kompleksowego i kompletnego narzędzia budowania „machiny sprzedażowej” w nowoczesnej firmie z jej „trzonem” – pięcioetapowym procesem sprzedaży.
    • Pierwszej nielinearnej, V Generacji Sprzedaży – najnowszego narzędzia sprzedażowego – przystosowanego do środowiska chaosu i wykorzystującego energię pochodzącą z jego zmienności
    • Rozumienia pojęcia kultury budowania algorytmów odniesieniu do kluczowego narzędzia operacyjnego w sprzedaży – algorytmów sprzedaży i obsługi klienta
    • Budowania algorytmów sprzedaży i obsługi klienta, dzięki którym maksymalizuje się skuteczność i jakość reagowania na standardowe pytania klienta w procesie sprzedażowym, na jego obiekcje oraz reagowania z trudnych sytuacjach
    • Fundamentów nowoczesnych negocjacji sprzedażowych i zakupowych, z uwzględnieniem typów osobowości negocjacyjnych
    • Fundamentów nowoczesnej prezentacji sprzedażowej – wykraczającej swoją skutecznością daleko poza europejskie standardy
    • Nowoczesnej inżynierii Zakupów Transformacyjnych opartej na mechanizmie nielinearności wraz z poznaniem algorytmów zakupowych i inżynierii negocjacyjnej

    Szczegóły kursu

    Program ten po prostu uczy nowoczesnej, niezwykle skutecznej sprzedaży. Jednocześnie omawia nowoczesne mechanizmy negocjacji zakupowych. Dla większości osób żyjących w Europie szokuje na wstępie swoją innowacyjnością, a jednocześnie logiką – ujmuje sprzedaż i zakupy w tak bardzo innym paradygmacie, że aż szokuje. Wiedza ta ma dwie zasadnicze cechy: jest niezwykle praktyczna oraz jest niezwykle prosta i bardzo prosto, przystępnie wyjaśniona. Jej pragmatyczność wynika z dwudziestoletnich doświadczeń autora w środowisku najwyższej konkurencyjności (Stany Zjednoczone) jako zarówno przedsiębiorcy i negocjatora zawodowego. Dlatego też jest relatywnie łatwa do wdrożenia. Więcej niż połowa całego programu to przykłady praktyczne, przekładalne na natychmiast „na życie”, w tym duża ilość przykładów, które swobodnie służą jako „narzędzia do wykorzystania” w bardzo konkretnych, standardowych sytuacjach. Mowa tu przede wszystkim o algorytmach sprzedaży i obsługi klienta, a także o algorytmach zakupowych. Program służy jako swego rodzaju „bank algorytmów” i mini-strategii/ taktyk do natychmiastowego użycia.

    Siłą programu jest także klarowna wizualizacja większości nowoczesnych inżynierii, pozwalająca na swobodne ich zrozumienie przez uczącego się. Ujęcie całości zagadnienia w formie lekcji wideo pozwala na „nie nudne” przejście przez proces poznawania „innego świata” komunikacji, sprzedaży, zakupów i negocjacji. Pliki audio pozwalają na dodatkowy trening – w szczególności trening budowania i używania algorytmów.

    800,00
  • 0( 0 REVIEWS )
    1669 STUDENTS

    Skończ ze spóźnieniami i nierealnym podejściem do zarządzania sobą w otaczającej nas rzeczywistości chaosu. Zmień swój paradygmat! Naucz się bardzo konkretnych…

    300,00