Dla kogo
/ Handlowcy sprzedający projekty (sprzedaż kontraktowa)
/ Handlowcy pracujący w terenie (sprzedaż zaopatrzeniowa)
/ Bezpośredni szefowie zespołów sprzedażowych
Czego się nauczysz
/ Skutecznej filozofii sprzedaży
/ Używania mocnych zdań w kontakcie z Klientem
/ Prowadzić skuteczne spotkanie sprzedażowe
/ Planować i prognozować sprzedaż
/ Zarządzać portfelem Klientów
/ Skupiać swoją energię na wartościowych działaniach
/ Obejmować wszystkie sprawy rzutem oka
/ Zdefiniować swoje dążenia
/ Nakręcać się do działania
Co zyskasz
/ Wyższy poziom konwersji w sprzedaży
/ Większe przychody osiągane tym samym wysiłkiem
/ Świadomość zasadniczych punktów wpływających na wyniki
/ Pewność w działaniu poprzez posiadanie planu
/ Spokój ducha wynikający z przeglądu sytuacji sprzedażowej
/ Perspektywę działania na bazie uzyskanych narzędzi
Prowadzący Szkolenie
Robert Noworolski
Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.
Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym szkoleniem, ale w innym terminie, zostaw nam do siebie kontakt. Poinformujemy Cię o następnych szkoleniach