Poznaj nasze warsztaty
Zaplanowane (na żywo):
Czym jest Program Abonamentowy?
Ten pierwszy w Polsce program umożliwia firmie ciągłe rozwijanie kompetencji sprzedażowych, menedżerskich i negocjacyjnych – zarówno w obszarze edukacji jak i treningu umiejętności, bez obciążenia czasowego.
Program trwa do drugiej połowy stycznia i zawiera ogromny wybór bardzo konkretnych tematów – obszarów wiedzy – jak i różnorodne zajęcia czysto treningowe – ćwiczenie algorytmów zachowań i reakcji, a także trening menedżerski w podgrupach.
Zajęcia można powtórzyć w dowolnym terminie dzięki temu, że zamieszczamy je na specjalnej platformie, dostępnej 24/7.
Interakcja z trenerem, sesje pytań i odpowiedzi oraz treningi w podgrupach – wreszcie uniwersalne rozwiązanie problemu: JAK STALE ROZWIJAĆ KOMPETENCJE PODOPIECZNYCH i UTRZYMYWAĆ ICH JAKOŚĆ?
Każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od działu i zajmowanego stanowiska
Krótkie zajęcia (1,5h), nie zajmują więc całego dnia
Rzeczywista NOWOŚĆ na rynku, która rozwiązuje wiele wyzwań związanych z kompetencjami pracowników: od nauki po trening umiejętności
W abonamecie do wyboru masz 2 programy:
ROZWÓJ Z QUESTem i QUEST EXECUTIVE TRAINING

Program Abonamentowy ROZWÓJ Z QUESTem
W ramach tego programu przez cztery dni w tygodniu odbywają się zajęcia dla kadry pracowniczej firm – czyli dla wszystkich pracowników firmy, która dla nich wykupiła ten program. Zajęcia odbywają się w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 16:00 – 17:30 oraz odpowiednio następnego dnia, w godz. 8:00 – 9:30. Tematyka warsztatów o godzinie 8.00 rano jest identyczna jak w dniu poprzedzającym o godzinie 16.00. Czwarte zajęcia odbywają się tylko w poniedziałki rano w godz. 8:00 – 9:30 i nie mają swojego powtórzenia (nagranie tych zajęć – będzie dostępne na platformie).
Tematy poruszane w ramach danego programu są niezwykle szerokie, od warsztatów przygotowujących do negocjacji, przez wytłumaczenie czym jest Sprzedaż Transformacyjna i w jaki sposób buduje przewagę konkurencyjną sprzedawcy i jego firmy, po marketing on-line – budowanie marki firmy i produktów w sieci oraz systemowe narzędzia do wdrażania nowych pracowników i wiele innych zagadnień.
Więcej informacji znajdziesz w poniższych dokumentach:

Program Abonamentowy QUEST EXECUTIVE TRAINING
Zajęcia wyłącznie dla top-menedżerów, Abonentów tego programu, odbywają się w każdą środę w godz. 16:00 – 17:30 oraz następnego dnia, w czwartek, w godz. 8:00 – 9:30. W obu tych terminach temat zajęć jest identyczny, po to, aby uczestnik programu miał wybór dogodnego dla siebie programu. W zajęciach tych mogą brać udział tylko Dyrektorzy, Członkowie Zarządów i Właściciele firm. Zajęcia są merytorycznie dedykowane menedżerom najwyższego szczebla.
Tematy poruszane w ramach danego programu są niezwykle szerokie, od prowadzenia spotkań ewaluacyjnych, personal brandingu – budowania marki osobistej, poprzez skuteczną rekrutację, zarządzanie w sytuacji kryzysowej i zarządzanie zmianą, po trening komunikacji nieantagonizującej i wiele więcej.
Więcej informacji znajdziesz w poniższych dokumentach:
W abonamecie dostępny jest 1 program:
ROZWÓJ Z QUESTem

Program Abonamentowy ROZWÓJ Z QUESTem
W ramach tego programu przez cztery dni w tygodniu odbywają się zajęcia dla kadry pracowniczej firm – czyli dla wszystkich pracowników firmy, która dla nich wykupiła ten program. Zajęcia odbywają się w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 16:00 – 17:30 oraz odpowiednio następnego dnia, w godz. 8:00 – 9:30. Tematyka warsztatów o godzinie 8.00 rano jest identyczna jak w dniu poprzedzającym o godzinie 16.00. Czwarte zajęcia odbywają się tylko w poniedziałki rano w godz. 8:00 – 9:30 i nie mają swojego powtórzenia (nagranie tych zajęć – będzie dostępne na platformie).
Tematy poruszane w ramach danego programu są niezwykle szerokie, od warsztatów przygotowujących do negocjacji, przez wytłumaczenie czym jest Sprzedaż Transformacyjna i w jaki sposób buduje przewagę konkurencyjną sprzedawcy i jego firmy, po marketing on-line – budowanie marki firmy i produktów w sieci oraz systemowe narzędzia do wdrażania nowych pracowników i wiele innych zagadnień.
Więcej informacji znajdziesz w poniższych dokumentach:
Twardo do wiedzy, miękko do terminów!
Kluczową kwestią jest skuteczność programu dla każdego uczestnika –
– dla Twojego podopiecznego.
W związku z tym QUEST – w ramach usługi – zadba o dwa elementy niezwykle wzmacniające jakość programu i jego skuteczność, a także komfort menedżerów Twojej firmy, którzy nie będą musieli zajmować się monitoringiem frekwencji na zajęciach oraz aktywności w czasie zajęć.
Oto te dwa elementy:
PIERWSZY: Usługa zaplanowania i monitoringu udziału (frekwencji) pracowników firmy w programie.
Wyjaśnienie: Uczestnik programu – wraz z menedżerem firmy wykupującej abonament, jeśli taka jest wola przełożonego – ustala harmonogram udziału każdego pracownika uczestniczącego w programie, a firma Quest nie tylko odpowiedzialna jest za przesłanie uczestnikowi przypomnienia o zajęciach (na godzinę przed zajęciami), ale także monitoring i raportowanie po zakończonym miesiącu kalendarzowym udziału w programie.
DRUGI: Po każdym szkoleniu każdy z uczestników może być poproszony – na życzenie przełożonego – menedżera/firmy – o rozwiązanie sześciopunktowego testu, który zweryfikuje aktywny udział w konkretnym szkoleniu. Taki test rozwiązywany będzie na zakończenie programu. Firma wykupując abonament otrzymuje raport raz w miesiącu, który zawiera informacje kto, w którym szkoleniu i kiedy wziął udział oraz jaki wynik testu uzyskał.
Prowadzący szkolenia konsultanci
Krzysztof Sarnecki
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.
Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.
Tomasz Zambrzycki
Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.
Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.
Robert Noworolski
Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.
Renata Kozłowska
Luiza Woźniak
Twórca i Dyrektor Zarządzający firmy consultingowej “Perfect Ideas” Interim manager, doradca liderów, praktyk biznesu, wykładowca uczelni wyższych.
Menedżer praktyk – ponad 20 lat skutecznie zarządzała sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu zarówno koncernów międzynarodowych (m. in.: Bertelsmann Media, BauerWeltbild Media, Lexis Nexis, International Master Publishers, EuroPress Polska) jak i polskich firm (m.in. Polska Agencja Prasowa, Fundacja Teraz Polska, Altkom Akademia).
Doświadczony konsultant w zakresie optymalizacji biznesu. Szerokie doświadczenie i szereg sukcesów w marketingu strategicznym i PR. Wprowadzała na polski rynek nowe firmy (np.: Zepter International Poland – marka premium, Bauer Weltbild Media – “Klub dla Ciebie”) oraz nowe produkty i innowacyjne rozwiązania (także e-commerce. Praktyk w zarządzaniu zmianą i w sytuacjach kryzysowych. Przez ponad 8 lat, jako CEO kierowała spółką Europress Polska.
W razie wszelkich pytań lub wątpliwości dotyczących Programu Abonamentowego uprzejmie prosimy o kontakt z naszym konsultantem: