Logowanie

Jak dopinać zadania i dowozić projekty – Nowoczesne egzekwowanie w zarządzaniu

Jak dopinać zadania i dowozić projekty – Nowoczesne egzekwowanie w zarządzaniu

Pierwszy w Polsce trening warsztatowy dla menedżerów, uczący skuteczności we wdrażaniu zmian i w egzekwowaniu skuteczności podopiecznych – od narzędzi po konsekwencję.

Egzekwowanie zadań to jeden z najważniejszych aspektów pracy menedżera.
Planowane i realizowane zadania to krwioobieg operacyjny organizacji.
Oznaczają bowiem skuteczność lub jej brak. A z tego jesteś przecież rozliczany.

Brak wykonanego lub niewłaściwie wykonane przez podopiecznego zadanie wciąż jest tematem, który Ciebie dotyka?
Kolejne terminy są zawalane, a Ty zastanawiasz się jak to możliwe, skoro zostało wszystko ustalone i potwierdzone?

Jeśli tak, to witaj w domu. Nie bylibyśmy ludźmi, gdybyśmy nie popełniali błędów.
W pracy menedżera chodzi jednak o maksymalizację efektów.

Zdarza Ci się słyszeć:

  • – Eee.. no już prawie gotowe, wystarczy tylko..
  • – Chyba źle zrozumiałem to zadanie..
  • – Pisałem w tej sprawie do działu X, ale do dziś nic nie odpisali..

Jeśli chcesz podnieść skuteczność i wydajność swoją i swoich ludzi, zdecydowanie zredukować liczbę „robionych” na rzecz „zrobionych” zamienić proporcję ilości projektów „robionych” z tymi „zrobionymi”, a przy tym umiejętnie angażować pracowników w działania,
ten program jest dla Ciebie.

Dla kogo

/ Właściciele firm

/ Kadra menadżerska

/ Kierownicy Projektów

/ Team Leaderzy

/ HR Biznes Partnerzy

Czego się nauczysz

/ Jakie aspekty Twojego rozwoju przyniosą Ci najszybsze efekty w najkrótszym czasie?

/ Jak osiągać cele biznesowe poprzez rozwój potencjału pracowników i zespołów?

/ Jak z sukcesem przeprowadzić swoich ludzi przez zmianę?

/ Kiedy mentoring, kiedy coaching, a kiedy reprymenda?

/ Jak prowadzić rozmowy coachingowe zakończone zmianą na lepsze

/ 12 praktycznych narzędzi do zastosowania w życiu zawodowym

CO ZYSKASZ?

/ Pogłębienie samoświadomości odnośnie własnego stylu kierowania i klarowność kierunku rozwoju

/ Najskuteczniejszą metodę wydobywania potencjału produkcyjnego pracowników

/ Umiejętność wychodzenia z każdej sytuacji trudnej

/ Wzrost produktywności i satysfakcji pracowników oraz własnej

INWESTYCJA

Uczestnictwo pierwszej osoby z Organizacji: 4 600 PLN + VAT

Uczestnictwo drugiej i każdej kolejnej osoby z tej samej Organizacji: 4 100 PLN + VAT za każdą osobę.

Zaliczka wynosi 1500 PLN + VAT za każdą osobę.
Pozostałą kwotę należy uregulować do 7 dni od ukończenia warsztatów.

KONTAKT

DODATKOWE INFORMACJE

Opłata obejmuje:

  • udział w czterodniowych warsztatowych,
  • materiały dydaktyczne,
  • indywidualne konsultacje z trenerami w czasie warsztatów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • bufet szkoleniowy (przerwy kawowe i obiad).

Opłata nie obejmuje:

  • Nocleg

Liczba godzin szkolenia

  • 32 godziny (4 dni po 8 godzin)

Miejsce

  • Warszawa

Prowadzący Szkolenie

Tomasz Zambrzycki

Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.

Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.

Emilia Kaczmarska – Feder

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Sztuki Wojennej, na kierunkach:  zarządzanie, finanse i rachunkowość oraz logistyka. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku agent celny i uzyskała wpis na listę agentów celnych.

Od 2016 roku związana z firmą QUEST Change Managers, dla której zorganizowała kilkaset warsztatów. Project Manager kultowych kursów języka angielskiego –  Six Pack English oraz największego w historii firmy QUEST kursu języka angielskiego –  Biznes English.  Zajmowała się również organizacją kilkunastu spotkań Fajnego Grona – wydarzeń kierowanych do  strategicznych Klientów firmy QUEST.

Renata Kozłowska

Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Interim menedżer, mentor, konsultant, trener biznesu, coach IICD.   Ponad 500 pozyskanych do współpracy firm i międzynarodowych koncernów to mój bilans 20 lat aktywnej sprzedaży. Wnoszę też wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu, menedżerów oraz uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji. Jestem absolwentką SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzałam wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Jako właścicielka agencji reklamowej sprzedawałam i prowadziłam projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Vitax, Imperial Entertainment, Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. Odpowiadając za sprzedaż akcesoriów komputerowych na rynki zagraniczne w spółce e5 Sp. z o.o wprowadziłam produkty firmy do kilku krajów: Czechy, Litwa, Rumunia, Węgry, Serbia, Niemcy.

Anna Skoczylas

23 lata w biznesie na stanowiskach Menager Sprzedaży, Dyrektor Naczelny, CEO, Mentor Biznesu w nurcie psychologii pozytywnej, Trener Mentalny, Certyfikowany Coach ICF, Wykładowca SGH w Warszawie na kierunku Zarządzanie Kapitałem Ludzkim: Zarządzanie Projektami, Komunikacja Interpersonalna, Trener Brian Tracy International:

Akademia Coach and Mentor, Potęga skutecznej komunikacji , Autorka książki „Co jest DOBREGO w tym czego jeszcze nie widzę? Sposób myślenia skutecznych zespołów”.

Przedsiębiorca i Menadżer z 24 letnim doświadczeniem w biznesie w zakresie zarządzania firmą i rozwoju pracowników. Doradca, Trener Mentalny kilkudziesięciu zarządów z wszelkich branż, w zakresie wdrażania strategii firm, zarządzania zmianą, usprawniania i tworzenia kultury organizacyjnej dopasowanej do działalności firmy, opartej o coachingowe rozwijanie pracowników, budowania efektywnych zespołów, skutecznej komunikacji, feedback i szacunek do różnorodności, w tym kultury zwinnej Agile i Management 3.0. oraz sprzedaży, negocjacji i logistyki. Ekspert ds. motywacji w zakresie osiągania celów, zarządzania i rozwoju pracowników.

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA STACJONARNE NOWOCZESNE EGZEKWOWANIE W ZARZĄDZANIU. Jak dopinać zadania i dowozić projekty.

listopad 2022

28lisSzkolenie całodnioweNowoczesne Egzekwowanie w Zarządzaniu EDYCJA 2WarszawaZapisz się na wydarzenie

Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym szkoleniem, ale w innym terminie, zostaw nam do siebie kontakt. Poinformujemy Cię o następnych szkoleniach

Copyright © 2022. QUEST CM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

top
X