Program Nowoczesna Inżynieria Sprzedaży – Kombinacja dwóch – tworzących niezwykle skuteczną synergię – inżynierii sprzedażowych: IV Generacja Sprzedaży z pięcio-etapowym Procesem Sprzedaży oraz pierwsza nielinearna, V Generacja Sprzedaży ze Zintegrowanym Procesem Marketingowo-Sprzedażowym
Dla kogo
/ Kadra zarządzająca
/ Osoby odpowiedzialne za strategię firmy
/ Pracownicy liniowi
Obszary merytoryczne
- Rozumieć Nową Rzeczywistość – zarządzanie w CHAOSIE i nowa inżynieria planowania strategicznego
- Warianty Sprzedaży Transformacyjnej dla reprezentowanych przez uczestników branż (B2B i B2C)
- Strategia dywersyfikacji stylów sprzedaży
- Pięcio-etapowy Proces Sprzedaży
- Model IV Generacji Sprzedaży
- Model V Generacji Sprzedaży
- Pudełko Komunikacji™ – a sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
Prowadzący Szkolenie
Tomasz Zambrzycki
Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.
Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.
Robert Noworolski
Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.
Krzysztof Sarnecki
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.
Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.

Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym szkoleniem, ale w innym terminie, zostaw nam do siebie kontakt. Poinformujemy Cię o następnych szkoleniach