Egzekwowanie zadań to jeden z najważniejszych aspektów pracy menedżera.
Planowane i realizowane zadania to krwioobieg operacyjny organizacji.
Oznaczają bowiem skuteczność lub jej brak. A z tego jesteś przecież rozliczany.
Brak wykonanego lub niewłaściwie wykonane przez podopiecznego zadanie wciąż jest tematem, który Ciebie dotyka?
Kolejne terminy są zawalane, a Ty zastanawiasz się jak to możliwe, skoro zostało wszystko ustalone i potwierdzone?
Jeśli tak, to witaj w domu. Nie bylibyśmy ludźmi, gdybyśmy nie popełniali błędów.
W pracy menedżera chodzi jednak o maksymalizację efektów.
Zdarza Ci się słyszeć:
- – Eee.. no już prawie gotowe, wystarczy tylko..
- – Chyba źle zrozumiałem to zadanie..
- – Pisałem w tej sprawie do działu X, ale do dziś nic nie odpisali..
Jeśli chcesz podnieść skuteczność i wydajność swoją i swoich ludzi, zdecydowanie zredukować liczbę „robionych” na rzecz „zrobionych” zamienić proporcję ilości projektów „robionych” z tymi „zrobionymi”, a przy tym umiejętnie angażować pracowników w działania,
ten program jest dla Ciebie.