Poznaj najnowocześniejsze metody sprzedaży na świecie, metody praktycznie nieznane dotychczas w Europie. Poznaj czym są między innymi: Czwarta i Piąta Generacja Sprzedaży, Sprzedaż Nielinearna, 5-etapowy proces sprzedaży. Skorzystaj z kilkudziesięcioletniego doświadczenia jednego z najskuteczniejszych sprzedawców w Polsce!

Program kursu

  • Wstęp do kursu + do pobrania: PLIKI AUDIO oraz ALGORYTMY 00:00:00
  • Komunikacja nieantagonizujaca 00:00:00
  • Komunikacja nieantagonizująca – przykład 00:00:00
  • Komunikacja nieantagonizująca w sprzedaży – przykład 2 00:00:00
  • Poziomy sprzedaży i Sprzedaż Transformacyjna 00:00:00
  • Sprzedaż Transformacyjna przykład 1 00:00:00
  • Sprzedaż transformacyjna przykład 3 00:00:00
  • Sprzedaż transformacyjna przykład 3 00:00:00
  • 5-etapowy proces sprzedaży 00:00:00
  • 5-etapowy proces sprzedaży – kontynuacja 00:00:00
  • Lejek sprzedaży 00:00:00
  • IV Generacja Sprzedaży 00:00:00
  • Chaos i nielinearność 00:00:00
  • V Generacja Sprzedaży 00:00:00
  • IV i V Generacja Sprzedaży – przykład wdrożenia 00:00:00
  • Koła sprzedaży 00:00:00
  • Komunikacja nieantagonizująca w sprzedaży i algorytmy 00:00:00
  • Komunikacja nieantagonizująca w sprzedaży – algorytmy 2 00:00:00
  • Zakończenie 00:00:00
    • 1. Zasady przygotowania się sprzedawcy – aby się „nie wypalał” + do pobrania: PLIKI AUDIO do części PLUS 00:00:00
    • 2. Płaszczyzny komunikacji w sprzedaży i zakupach 00:00:00
    • 3. Osobowości negocjacyjne w sprzedaży i zakupach 00:00:00
    • 4. Mocne zdania w sprzedaży 00:00:00
    • 5. Inżynieria budowania algorytmów 00:00:00
    • 6. Algorytmy: Jak „przebić się” do osoby, z którą chcemy porozmawiać 00:00:00
    • 7. Prezentacja sprzedażowa 00:00:00
    • 8. Algorytmy: Akceptacja dzięki parafrazie i zwrot „mam dylemat” 00:00:00
    • 9. Algorytmy: Jak reagować na tematy związane z ceną produktu/usługi 00:00:00
    • 10. Algorytmy: Jak podwyższać cenę produktu/usługi 00:00:00
    • 11. Algorytmy: Jak reagować na tematy związane z firmami konkurencyjnymi 00:00:00
    • 12. Algorytm: Klient niezadowolony ze współpracy lub „coś zawaliliśmy w przeszłości” 00:00:00
    • 13. Jak skutecznie i dobrze kupować? Inżynieria i algorytmy 00:00:00
    • 14. Zakończenie 00:00:00
390,00 
Koszyk
Scroll to Top