Logowanie

Blog Layout 1

Wyjdź z paradygmatu linearności

EKONOMIA CHAOSU: JAK FUNKCJONOWAĆ W TAKIM ŚRODOWISKU WYJDŹ Z PARADYGMATU LINEARNOŚCI Kiedy dzisiaj statystyczna osoba słyszy hasła typu: chaos, nieliniowość, turbulencja, nieprzewidywalność …

Czytaj więcej

Przewoźnik – partnerem strategicznym klienta

PRZEWOŹNIK – PARTNEREM STRATEGICZNYM KLIENTA Jak zdobywać rentowne kontrakty gdy rynek notuje drastyczny spadek cen? Na Forsalu czytamy dalej: „Eurostat …

Czytaj więcej

MARKETINGOWE NIEPOROZUMIENIE

MARKETINGOWE NIEPOROZUMIENIE Pojęcie marketingu często błędnie ograniczane jest do promocji i PR. W tej nieoprawnej interpretacji marketing jest utożsamiany jako …

Czytaj więcej

Współczesne metody motywowania

WSPÓŁCZESNE METODY MOTYWOWANIA   Kiedy kilka lat temu przyjechałem do Polski na stałe po 20 latach pobytu za granicą, uderzyły mnie …

Czytaj więcej
top
X