Arkadiusz Kiereś

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem wdrożeniowym w obszarze transformacji firm. Był odpowiedzialny za kompleksowe programy zmian w Polsce i za granicą, mające na celu poprawę wyników finansowych, przebudowę procesów biznesowych i technologicznych. Współpracował zarówno z międzynarodowymi korporacjami (np. Royal Bank of Scotland, Orange, ABN Amro, IBM BCS) jak i firmami rodzinnymi. Odpowiadał za zarządzanie programami strategicznymi np. łączenia spółek giełdowych, wprowadzania nowych usług na rynek, poprawy kondycji finansowej oraz wdrażania systemów IT. Certyfikowany praktyk wielu technik optymalizacyjnych i metod zarządzania projektami (Lean, Six Sigma, TOC, PRINCE2, ITIL, DSDM Agile Project Framework for Scrum).

Obszary kompetencji

Poprawa Efektywności Operacyjnej

Aby poprawić wyniki finansowe należy wyjść poza myślenie, w którym zysk to przychody minus koszty. Kluczem jest patrzenie na procesy jak na jeden organizm działający bez zakłóceń i ograniczeń. Jak identyfikować i eliminować ograniczenia? Jak uruchomić ludzi by znajdywanie sposobów na poprawę sytuacji stało się zwyczajem? Jakich narzędzi używać by skutecznie poprawiać zyski?

Znajdowanie Wartości w Technologii

Technologia to nie nowe zabawki, których Twój dział IT lub Produkcja tak bardzo potrzebuje do zabawy. Systemy, aplikacje muszą przede wszystkim na siebie zarabiać. W jaki sposób mądrze inwestować w systemy i aplikacje? Jak systemy i aplikacje będą wspierały pracę ludzi? Jak skutecznie wdrażać technologie by przynosiły realną wartość naszej organizacji?

Przeprowadzanie Firm przez Zmianę

Posiadanie pomysłu na zmianę firmy jest jedynie początkiem. Zmiana zawsze dotyczy ludzi – najpiękniejszych i najbardziej skomplikowanych organizmów we wszechświecie. Jak zrozumieć ich nastroje, lęki o utajone potrzeby? W jaki sposób dotrzeć do ludzi by wsparli Cię w zmianie? Jak zrobić by sami wzięli sprawy w swoje ręce i trwale przeprowadzili firmę tam, gdzie wspólnie chcemy?

Przebudowa Doświadczeń Klientów

Aby zwiększyć skłonność klientów do polecania naszych produktów i usług należy przed wszystkim zidentyfikować, gdzie powstają jego doświadczenia. Dopiero wówczas możemy zdefiniować, co chcemy by Klient zapamiętał z interakcji z nami. W jaki sposób zbudować mapę doświadczeń Klienta? Jak kreować w umyśle Klienta pożądany przez nas obraz naszych produktów i usług? Na czym się skupić by Klienci byli z nami cały czas?

Współpracował z następującymi firmami:

Orange
Orange
Orange
Orange
Wimed
Wimed
Wimed
Wimed
Mostva
Mostva
Mostva
Max-Fliz
Max-Fliz
Max-Fliz