Program Algorytmy sprzedaży i obsługi klienta – Kluczowe narzędzie Negocjacji i Sprzedaży Transformacyjnej IV i V Generacji™. Poznaj sprawdzone narzędzie skuteczności sprzedażowo-negocjacyjnej .
Cel szkolenia
/ Poznanie mechanizmu i zdobycie wiedzy na najwyższym światowym poziomie, mającej największe przełożenie na skuteczność rozmowy sprzedażowej.
/ Stworzenie własnego zestawu najbardziej kluczowych Algorytmów
/ Nauka swobodnego kreowania Algorytmów na bazie realnych sytuacji z Twoimi Klientami.
/ Podniesienie skutecznościsprzedażowo-negocjacyjnej.
/ Podniesienie jakości obsługi klienta
Główne punkty programu szkolenia
- Sprzedaż neandertalska i sprzedaż rozwiązań vs sprzedaż nowoczesna – ewolucja sprzedaży do poziomu TRANSFORMACYJNEGO.
- Jakie zmiany nastąpiły na polskim rynku od okresu prosperity w latach 2005-2008?
- Co z powyższego wynika? Jakie wymagania stawia przed nami taki rynek?
Dlaczego skuteczne konkurowanie przyjęło w ostatnich latach inny wymiar? - Komunikacja Nieantagonizująca™ – Mechanizm Akceptacji™ i jego odmiany w wybranych przez uczestników sytuacjach z Klientami.
- Standardowe sytuacje z klientami – jak rozmawiać, aby nie generować 80% trudnych sytuacji („prewencja mniej kosztuje niż leczenie”).
- Mechanizm „ucieczki ze zła w dobro” czyli wykorzystanie dysonansu poznawczego w niwelowaniu negatywnych emocji u klienta w sytuacjach trudnych.
- Częste obiekcje Klientów/ relatywnie częste trudne sytuacje z klientami a Mechanizm Akceptacji™. Jak zwiększyć znacznie prawdopodobieństwo sukcesu rozmowy sprzedażowej.
- Inżynieria budowania Algorytmów – szablony i najczęstsze, najbardziej uniwersalne konstrukcje algorytmiczne.
- Rozpoczęcie procesu budowy Algorytmów Sprzedaży i Obsługi Klienta™ dla najczęstszych i/lub trudnych sytuacji z Klientem.
- Ćwiczenie pięcioetapowego Procesu Rozmowy Sprzedażowej.
Prowadzący Szkolenie
Krzysztof Sarnecki
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.
Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.
Tomasz Zambrzycki
Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.
Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.

Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym szkoleniem, ale w innym terminie, zostaw nam do siebie kontakt. Poinformujemy Cię o następnych szkoleniach