Logowanie

Algorytmy sprzedaży i obsługi klienta

Program Algorytmy sprzedaży i obsługi klienta – Kluczowe narzędzie Negocjacji i Sprzedaży Transformacyjnej IV i V Generacji™. Poznaj sprawdzone narzędzie skuteczności sprzedażowo-negocjacyjnej .

2 dni szkolenia Algorytmy sprzedaży i obsługi klienta

Cel szkolenia

/ Poznanie mechanizmu i zdobycie wiedzy na najwyższym światowym poziomie, mającej największe przełożenie na skuteczność rozmowy sprzedażowej.

/ Stworzenie własnego zestawu najbardziej kluczowych Algorytmów

/ Nauka swobodnego kreowania Algorytmów na bazie realnych sytuacji z Twoimi Klientami.

/ Podniesienie skutecznościsprzedażowo-negocjacyjnej.

/ Podniesienie jakości obsługi klienta

Główne punkty programu szkolenia

  1. Sprzedaż neandertalska i sprzedaż rozwiązań vs sprzedaż nowoczesna – ewolucja sprzedaży do poziomu TRANSFORMACYJNEGO.
  2. Jakie zmiany nastąpiły na polskim rynku od okresu prosperity w latach 2005-2008?
  3. Co z powyższego wynika? Jakie wymagania stawia przed nami taki rynek?
    Dlaczego skuteczne konkurowanie przyjęło w ostatnich latach inny wymiar?
  4. Komunikacja Nieantagonizująca™ – Mechanizm Akceptacji™ i jego odmiany w wybranych przez uczestników sytuacjach z Klientami.
  5. Standardowe sytuacje z klientami – jak rozmawiać, aby nie generować 80% trudnych sytuacji („prewencja mniej kosztuje niż leczenie”).
  6. Mechanizm „ucieczki ze zła w dobro” czyli wykorzystanie dysonansu poznawczego w niwelowaniu negatywnych emocji u klienta w sytuacjach trudnych.
  7. Częste obiekcje Klientów/ relatywnie częste trudne sytuacje z klientami a Mechanizm Akceptacji™. Jak zwiększyć znacznie prawdopodobieństwo sukcesu rozmowy sprzedażowej.
  8. Inżynieria budowania Algorytmów – szablony i najczęstsze, najbardziej uniwersalne konstrukcje algorytmiczne.
  9. Rozpoczęcie procesu budowy Algorytmów Sprzedaży i Obsługi Klienta™ dla najczęstszych i/lub trudnych sytuacji z Klientem.
  10. Ćwiczenie pięcioetapowego Procesu Rozmowy Sprzedażowej.

Prowadzący Szkolenie

Krzysztof Sarnecki

Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.

Biznesmen z ponad 20-letnim doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.

Tomasz Zambrzycki

Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.

Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA STACJONARNE ALGORYTMY SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

lipiec, 2019

Brak nadchodzących szkoleń. Prosimy regularnie sprawdzać kalendarz lub o kontakt na kontakt@questcm.pl

Na ten moment nie mamy zaplanowanego szkolenia z tego programu. Sprawdź kalendarz wkrótce lub skontaktuj się z nami na kontakt@questcm.pl.

top
X